Reklama programmatic dla kampanii społecznych

Informacja Prasowa - 15.05.2024
103

Od początku roku spółka Ad Fusion zrealizowała charytatywnie cztery kampanie, docierając do około 2 milionów internautów

Ad Fusion promuje bezpłatnie istotne społecznie inicjatywy w ramach autorskiego projektu „Ad Fusion Charity” i dociera do 2 milionów odbiorców z kampaniami dla Rak’n’Roll, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Schroniska na Paluchu oraz Fundacji Rodzić po Ludzku.

Program „Ad Fusion Charity” został opracowany z myślą o fundacjach i organizacjach pożytku publicznego, które potrzebują wsparcia w zakresie planowania mediów, strategii komunikacji oraz dostępu do wysokiej jakości powierzchni reklamowej. Fundacje mogą skorzystać z tradycyjnych reklam display, jak również z interaktywnych formatów rich media, które podnoszą skuteczność kampanii. Reklamy są wyświetlane bezpłatnie na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych w ramach platformy programatycznej Ad Fusion. Celem programu jest zwiększenie świadomości na temat wybranych problemów społecznych, a także pomoc fundacjom w uzyskaniu widoczności dla ich projektów oraz w pozyskiwaniu wsparcia darczyńców.

Od początku roku spółka Ad Fusion zrealizowała charytatywnie cztery kampanie, docierając do około 2 milionów internautów. Z możliwości bezpłatnej emisji reklam w ekosystemie programmatic skorzystały: organizacja onkologiczna Rak’n’Roll, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, która kompleksowo zajmuje się problematyką przemocy i wykorzystywania seksualnego dzieci, działająca na rzecz praw kobiet w porodzie Fundacja Rodzić po Ludzku oraz Schronisko na Paluchu z kampanią „Dzień Bezdomniaka”. Widoczność reklam wyniosła 70%, co świadczy o wysokiej jakości oferowanej powierzchni reklamowej.

„Komunikacja wartościowych projektów i akcji charytatywnych powinna być wspierana przez profesjonalne narzędzia marketingowe, których często fundacjom brak” – podkreśla Tomasz Kąkol z Ad Fusion. – „Jako firma odpowiedzialna społecznie chcemy wykorzystać nasze know-how i technologię, by promować inicjatywy społeczne i mówić o ważnych sprawach”.

W nadchodzących miesiącach Ad Fusion planuje rozszerzyć program „Ad Fusion Charity”, zapraszając do niego kolejne fundacje i organizacje. Beneficjenci będą mogli skorzystać bezpłatnie z powierzchni reklamowej gwarantującej widoczność kampanii i bezpieczny kontekst dla emitowanych reklam. Ponadto zespół Ad Fusion służy pomocą w zaplanowaniu działań reklamowych i doborze grupy docelowej. Reklamy fundacji mogą docierać do szerokiej publiczności, jak też do precyzyjnie sprofilowanych grup, na przykład do osób zainteresowanych podobnymi inicjatywami.

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...