
Reklama czy nie reklama? Oto jest pytanie! -„Szybkie zapytanie” rapera, który chcę założyć konto w banku
Redakcja PR - 18.08.2017Reklama czy nie reklama? Oto jest pytanie! -"Szybkie zapytanie" rapera, który chcę założyć konto w banku
Dwa dni temu, na kanale rapera MC Silk pojawił się nietypowy film zatytułowany „Szybkie zapytanie”. W ciągu dwóch minut twórca nagrania chciał upewnić się, czy dobrze rozumie promocję związaną z założeniem konta bankowego. Co w tym nietypowego? Sposób w jaki to robił.
Wszystko zaczyna się zwyczajnie, młody chłopak cichym, spokojnym głosem zadaje pytanie na infolinii IdeaBanku. Jednak w późniejszej części filmu zaskakuję pracownicę, która z nim rozmawia.
Trzeba przyznać raperowi że ma niezwykłe umiejętności, ale czy tylko on? Nigdzie nie udało się znaleźć informacji czy ten film jest owocem sprawnej akcji PR-owej. Jedynie na Facebooku IdeaBanku znajduję się post MC Silk’a, który administrator fanpejdża udostępnił z dopiskiem: „MC Silk, polecamy się 🙂 P.S. Większego wyzwania przed naszą infolinią postawić się nie dało!”.
Jeżeli okazałoby się, że to promocja banku, śmiało można wówczas stwierdzić, że to reklamowy majstersztyk. Wprawdzie film na YouTube nie pobija rekordów popularności (w dwa dni ma prawie 36 tysięcy wyświetleń), to jest przepełniony humorem, zaskakuje i ponadto eksponuję produkt bankowy. Przez większość filmu raper „nawija” o dodatkowych korzyściach płynących z posiadania konta.
Nawet jeżeli MC Silk nie reklamował oferty banku, jego film powinien być pokazywany nowym adeptom PR-u. Dzięki niemu mogliby nauczyć się jak angażować influencerów do akcji marketingowych.
Comments
