Refreshing logo ProfiLingua. Nowe otwarcie w grupie Tutore

Informacja Prasowa - 20.12.2022
192

Nowa identyfikacja wizualna współgra z Tutore pozwalając jednocześnie zachować indywidualny, energetyczny charakter podmiotu

Refreshing logo ProfiLingua. Nowe otwarcie w grupie Tutore

ProfiLingua, największa szkoła języków obcych w Polsce, odświeża swoje dotychczasowe logo. Jest to kolejny krok w procesie powstania grupy Tutore, której częścią stała się ProfiLingua. Nowa identyfikacja wizualna współgra z Tutore pozwalając jednocześnie zachować indywidualny, energetyczny charakter podmiotu.   

ProfiLingua to firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w edukacji. Posiada 29 placówek w kraju i naucza 16 języków obcych. Do tej pory jej logo składało z logotypu z nazwą oraz z sygnetu w formie dwóch dymków nawiązujących do internetowych komunikatorów. Jeden z nich był w kolorze pomarańczowym – barwie, która jest silnie zakorzeniona w tożsamości szkoły językowej. W związku z połączeniem w 2022 roku ze spółką technologiczną Tutore Poland przyszedł czas na zmiany, które ujednolicą znak graficzny Tutore i ProfiLingua, dwóch podmiotów wchodzących w skład jednej firmy.

– Wyjście ze struktur WSiP i połączenie się z Tutore Poland to najważniejsze powody, dla których postanowiliśmy odświeżyć logo ProfiLingua. Chcieliśmy, aby nowe z jednej strony nawiązywało do Tutore, a z drugiej, by nadal odwoływało się do znanej i szeroko rozpoznawalnej ProfiLingua, której charakter podkreśla pełen energii kolor pomarańczowy. Kolor ten jest jedną z najbardziej wyrazistych barw. Kojarzy się z ogniem i słońcem – symbolizuje ciepło i bezpieczeństwo oraz niezwykłą energię – tłumaczy Kinga Brzezińska, Head of Marketing Tutore Poland.

Sowa – symbol, który łączy

Od teraz ProfiLingua i Tutore będzie łączyć wspólny sygnet – sowa, która swoim wyglądem nawiązuje także do symbolu nieskończoności. Również font logotypu został unowocześniony, co powoduje, że identyfikacja wizualna nabrała lekkości. Całość budzi skojarzenia związane z wiedzą oraz ciągłym dążeniem do samodoskonalenia i związanej z nim potrzeby edukacji.

– Ujednolicenie logo to kolejny krok w stronę budowania i wzmacniania marki, do której należą ProfiLingua i Tutore. Zależy nam, by klienci szybko przyswoili i zapamiętali logo, jego oryginalny design i kolorystykę – kończy Kinga Brzezińska.

Rebranding jest bezpośrednio związany z jedną z największych transakcji finansowych na rynku edukacyjnym od lat. Tutore – lider e-edukacji w kraju – połączył siły z siecią szkół ProfiLingua. Transakcja była wsparta przejęciem pakietu kontrolnego w spółce LangMedia (eTutor). Tutore Poland – bo taką nazwę nosi nowy podmiot – to obecnie największy gracz na rynku nowoczesnej edukacji.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...