Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka Japońskiego

Informacja Prasowa - 11.02.2021
147

Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka Japońskiego

Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka Japońskiego

WSJJ, jedna z największych w kraju szkół japońskiego, zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Autorem rebrandingu jest agencja interaktywna Bloomnet.

Warszawska Szkoła Języka Japońskiego świętuje w tym roku 10-lecie działalności. Placówka, oprócz organizacji kursów, od lat pełni też funkcję centrum kultury: współpracuje z ambasadą Japonii, organizuje wyjazdy do Azji i prowadzi warsztaty kulturowe. Nowa identyfikacja miała jeszcze bardziej podkreślić szeroką działalność edukacyjną placówki.

Rebranding uwzględniał nowe logo, stronę internetową opartą na autorskich ilustracjach oraz inne elementy identyfikacji takie jak grafiki promocyjne, projekty dyplomów, prezentacji i voucherów, papier firmowy, wizytówki.

Budując nową identyfikację skupiliśmy się na elementach charakterystycznych dla Japonii, ale jednocześnie uwzględniliśmy zestaw skojarzeniowy właściwy dla naszego kręgu kulturowego. Dobór motywów jest więc dopasowany do europejskiego odbiorcy mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet.

To kolejny w ostatnich miesiącach projekt realizowany przez Bloomnet dla branży edukacyjnej. Pod koniec ubiegłego roku agencja odpowiadała m.in. za rebranding szkoły językowej Live z Łodzi oraz za projekt strony szkoły Sokrates z Warszawy.

Comments

comments

147
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...