Rebranding marki G3

Informacja Prasowa - 11.03.2020
104

Rebranding marki G3

Jedna z czołowych polskich firm organizujących programy lojalnościowe i promocje (obsługująca m.in. Grupę Żywiec), ruszyła z nową stroną. Autorem projektu była agencja interaktywna Bloomnet.    

Odmieniona witryna G3 jest dostępna dla użytkowników już od początku marca. Redesign uwzględniał wprowadzenie zupełnie nowej szaty graficznej z autorskimi kreacjami oraz zmianę części tekstowej. Za całość odpowiadała agencja interaktywna Bloomnet.

Nowa strona g3.com.pl to jednak nie tylko zmiany wizualne. Witryna zyskała dodatkowe sekcje „baza wiedzy” i „brief”, a także znacznie bardziej rozbudowaną część ofertową. W tej ostatniej zdecydowano się m.in. na przedstawienie procesu tworzenia programów lojalnościowych i promocji konsumenckich. Dzięki temu, klienci mogą dowiedzieć się, jak organizacja takich projektów wygląda od kuchni.

 

– Poprzednia wersja strony skupiała się głównie na przedstawieniu oferty marki. Nowa została mocno rozwinięta też o funkcję edukacyjną: użytkownicy mają dostęp do e-booków z fachowymi poradami, mogą też zapoznać się z dokładniejszym opisem poszczególnych realizacji. Strona mocno zyskała na funkcjonalności także dzięki opcji briefu – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet.

 

Warszawska firma G3 obecna jest na rynku od 2004 r. Przez ten czas obsługiwała m.in. takie marki jak Hyundai, Heineken, Warka, Crunchips, FoodCare czy Nestle.

Comments

comments

104
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...