string(132) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/13924835_10151074588094953_1421639565211270723_n.jpg');"
string(106) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/13924835_10151074588094953_1421639565211270723_n.jpg"
Prezes Realu Madyt przyznał się do zapłaty 300 000€ za manipulowanie opinią publiczną przez skorumpowanych dziennikarzy
W ramach trwającego śledztwa w sprawie prania brudnych pieniędzy w Hiszpanii, prezes Real Madryt Florentino Pérez przyznał się do wydania 300 000 EUR na utworzenie portalu internetowego „El Diario Bernabeu”, który miał pomóc klubowi w budowaniu wizerunku w sieci.
Perez ujawnił, że szef bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej Societe Generale, Donato Gonzalez, przedstawił mu Alejandro de Pedro jako eksperta w zarządzaniu reputacją online – dlatego klub nawiązał z nim współpracę.
Do zadań De Pedro należało przedstawianie drużyny „królewskich” z pozytywnej strony oraz wykonywanie zadań zleconych przez szefa klubu. Portal najczęściej publikował informacje o Realu Madryt unikając przy tym zamieszczania treści mających negatywny wydźwięk. Redaktorzy portalu działali również prężnie w social media, prowadząc kampanie wizerunkowe klubu.
Doniesienia potwierdza były naczelny portalu Javier Iglesias. W swoich zeznaniach poinformował, że Real Madryt był klientem i żądał od portalu, aby wykonywał polecania klubu jak kontrowanie kampanii przeciwko danemu piłkarzowi.
Jednym z zadań „El Diario Bernabeu” była akcja skierowana przeciwko sędziemu, który uczestniczył w przegranym meczu „Królewskich” Gran Derbi w marcu 2014 roku. Prezes Realu wysłał do de Pedro wiadomość. „Grzejemy temat tego sędziego, szczególnie pokazując zdjęcia Busquetsa, który nadepnął na głowę Pepe” – napisał Perez do De Pedro w marcu 2014 r.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
