Reaguj na kryzys i dbaj o opinię w internecie – bezpłatne warsztaty w Idea Hub

Informacja Prasowa - 06.04.2018
198

Reaguj na kryzys i dbaj o opinię w internecie - bezpłatne warsztaty w Idea Hub

Według badania Sprout Social, internauci przestają obserwowaćfirmowe profile marek w mediach społecznościowych z powodu złych doświadczeń z marką, irytujących działań marketingowych lub styczności z treściami sprzecznymi z ich wierzeniami. Jak zatem powinna reagować na kryzysy i zachowywać się w internecie firma dbająca o swój wizerunek? O tym, już w środę, 11 kwietnia o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, podczas warsztatów dla przedsiębiorców, opowie Agata Krypczyk, autorka bloga AgataPisze.pl.

Jak wynika z raportu UM Wave 9, połowa polskich ankietowanych twierdzi, że social media stanowią nieodłączną część ich życia społecznego. Powodami wchodzenia w interakcję z markami w internecie jest potrzeba uzyskania pomocy lub rady oraz chęć pozyskania najnowszych informacji o produktach. Firma prowadząca taką komunikację, postrzegana jest jako nowoczesna, profesjonalna i prokonsumencka. Wiele jednak zależy od rodzaju i formuły publikowanych treści. Wśród oczekiwań wobec marki ankietowani wymieniają informowanie o nowościach, ciekawe, angażujące treści, konsultowanie nowych produktów oraz nawiązywanie dyskusji. Właśnie to, jak firmy prowadzą te ostatnie, często determinuje odbiór przez konsumentów.

Wiele marek decyduje się na zbyt zachowawcze prowadzenie swoich kanałów, obawiając się rozmów z trudnym klientem. Przykłady dużych marek, takich jak H&M, Sokół czy Sephora pokazują, że nawet one mimo licznych procedur są narażone na sytuacje kryzysogenne. Jak reagować na zaczepki, złośliwe komentarze, tak by nie doprowadzić do kryzysu w swojej marce? To pytania, które zadają sobie przedsiębiorcy.

Podczas spotkania, które odbędzie się 11 kwietnia o godzinie 18:00, w poznańskim Idea Hub, uczestnicy dowiedzą się kiedy zaczyna się kryzys,  jak skutecznie poradzić sobie z atakami na markę i nie doprowadzić do trudnych sytuacji. Omówione zostaną również największe kryzysy 2017 roku – jakie działania podjęli przedstawiciele marki i jakie lekcje warto wyciągnąć z tych przykładów. Spotkanie poprowadzi Agata Krypczyk, z wykształcenia specjalistka do spraw marketingu politycznego i publicznego, zawodowo Marketing Manager w EmailLabs. Prelegentka zajmuje się kreowaniem kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, komentowaniem trendów oraz marketingiem w urzędach gmin.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisów można dokonywać pod adresem https://293055-88.evenea.pl/ oraz drogą mailową – garbary@ihub.pl.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...