Nielsen Audience Measurement – raport tygodniowy oglądalności stacji i programów TV w lutym i marcu

Informacja Prasowa - 07.03.2017
153

Nielsen Audience Measurement - raport tygodniowy oglądalności stacji i programów TV w lutym i marcu

Według danych  Nielsen Audience Measurement , na przełomie lutego i marca najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie komercyjnej 16-49 był TVN, a programem – serial „M jak Miłość”.

Na czele najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w grupie komercyjnej, oprócz TVN-u znalazł się Polsat oraz TVP 2 i TVP 1 z dużo gorszymi wynikami.

20.02.17 – 26.02.17 27.02.17 – 05.03.17
stacja AMR SHR% AMR SHR%
TVN 362 280 13,54% 353 721 13,86%
Polsat 355 773 13,29% 319 803 12,53%
TVP2 186 570 6,97% 196 279 7,69%
TVP1 179 685 6,71% 176 172 6,90%
TV4 96 435 3,60% 112 627 4,41%
TVN7 96 414 3,60% 89 294 3,50%
TV PULS 76 342 2,85% 69 647 2,73%
TVN24 62 075 2,32% 57 533 2,25%
Puls 2 50 672 1,89% 50 687 1,99%
TTV – Twoja Telewizja 54 715 2,04% 49 145 1,93%
TV6 44 412 1,66% 42 541 1,67%
TVP Seriale 39 362 1,47% 34 830 1,36%
Polsat2 30 264 1,13% 33 899 1,33%
TVP ABC 33 214 1,24% 27 910 1,09%
Polo TV 28 975 1,08% 26 826 1,05%
TVP Rozrywka 25 062 0,94% 26 401 1,03%
TVP INFO 29 131 1,09% 25 590 1,00%
ATM Rozrywka 23 440 0,88% 23 414 0,92%
TVN Style 24 827 0,93% 23 410 0,92%
TVN Turbo 24 238 0,91% 22 883 0,90%
źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Jeśli chodzi o oglądalność poszczególnych programów telewizyjnych, to hitem przełomu lutego i marca liderem okazał się być serial „M jak Miłość”. Jako jedyny z wymienionych w zestawieniu programów, flagowiec Dwójki utrzymuje widownię oscylującą w granicach 2 milionów osób. Popularnością cieszą się również transmisje zimowych zawodów sportowych. Najpopularniejszym programem stacji TVN w lutym były „Kuchenne Rewolucje”. Jedynym programem Polsatu ujętym w zestawieniu Nielsen’a, jest „Kabaret na żywo” z widownią liczącą blisko 1mln 200 tys. osób. Teleexpress TVP1 cieszył się największą oglądalnością wśród serwisów informacyjnych, zaraz za nim znalazły się FAKTY TVN.

 

nielsen

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...