Raport MUSE: podsumowanie działań polskich marek na YouTube w 2016 roku

Informacja Prasowa - 31.01.2017
241

Raport MUSE podsumowujący aktywność polskich marek na YouTube

Po raz drugi MUSE przedstawia raport podsumowujący aktywność polskich marek na YouTube. W swoim zestawieniu sprawdza aktywność najlepszych firm w 2016 roku.

Raport MUSE

Polskie marki zaczynają dostrzegać potencjał YouTube. Od kilku lat nieprzerwanie najlepiej radzi sobie tam branża muzyczna. Step Records oraz ProstoTV to najlepsze polskie kanały marek na platformie YouTube. Przewaga nad pozostałymi firmami wynika głównie z charakteru publikowanych treści, które są wielokrotnie wyświetlane przez użytkowników serwisu. Na duże uznanie zasługują kanały prowadzone przez stacje telewizyjne: itvp, Disney Junior Polska czy tvnpl, które odnotowały bardzo duży wzrost statystyk.

Rok 2016 to kilka nowych strategii prowadzenia kanałów. Wiele z nich w bardzo dobry sposób wykorzystuje branded content. Najbardziej znanym przykładem są „Legendy Polskie” od Allegro, których seria zapewniła na kanale blisko 40 milionów wyświetleń.

Od kilku lat MoreleTV, Castorama Polska i Domodi.pl budują swoje kanały w oparciu o własne treści, systematykę publikacji oraz interesujące filmy. Pozwoliło im to na uzyskanie jednych z lepszych pozycji w raporcie.

KuchniaLidla.pl to kanał, który dotychczas nie korzystał z Youtuberów, ale od momentu zaangażowania Dariusza Gutkowskiego licznik subskrypcji urósł o kilkadziesiąt tysięcy.

Jednym z nowych kanałów, które w 2016 pojawiły się na YouTubie jest Studio Tymbark. Zaangażowanie największych twórców na YouTube przyniosło milionowe liczby wyświetleń oraz ponad 150 tysięcy subskrypcji.

Cały raport dostępny na stronie: http://raport.yourmuse.io/

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...