Ranking 10 najchętniej oglądanych reklam na YouTube w 2017 r.

Redakcja PR - 27.12.2017
114

Ranking 10 najchętniej oglądanych reklam na YouTube w 2017 r.

Koniec roku to przede wszystkim najróżniejsze podsumowania. Jednym z nich jest zestawienie 10 najpopularniejszych reklam w serwisie YouTube w 2017 roku.

Jak podaje serwis AdWeek, wśród reklam o globalnej, największej liczbie wyświetleń znalazło się wiele ciekawych propozycji. Niektóre spoty nawiązują do amerykańskiego Super Bowl, inne zaś zostały nakręcone z udziałem światowej klasy gwiazd. Na pierwszym miejscu uplasowała się reklama Samsunga, pochodząca z Indii. Gdy pojawiła się w styczniu br. w serwisie, już można było spodziewać się rekordowej liczby wyświetleń. W ciągu zaledwie kilku dni spot obejrzało kilka milionów ludzi, a w ciągu roku liczba wyświetleń wzrosła do ponad 150 mln .

W zestawieniu pod uwagę wzięte zostały filmy, które zostały oznaczone jako reklamy w serwisie YouTube. Oznacza to, że wszystkie spoty miały płatne wyświetlenia, jednak uzyskały też znaczące wyświetlenia organiczne (liczba osób, którym wyświetlono nagranie). Algorytm, z pomocą którego ustalono 10-tkę najlepszych, składał się więc z wyświetleń płatnych, organicznych oraz utrzymania uwagi odbiorców (osoby, które obejrzały reklamę).

Poniżej lista 10 najpopularniejszych reklam w serwisie YouTube w 2017 roku. Podana liczba wyświetleń na dzień 27/12/2017 r.:

10. Mr. Clean | 2017 Super Bowl Ad | Cleaner of Your Dreams – 17,6 mln wyświetleń


9. Levi’s “Circles” Commercial | Full – 22,6 mln wyświetleń


8. iPhone 7 — The Rock x Siri Dominate the Day — Apple – łącznie 25,3 mln wyświetleń


7. adidas Originals | ORIGINAL is never finished – 25, 4 mln wyświetleń


6. 2017 Kia Niro | “Hero’s Journey” Starring Melissa McCarthy – 26 mln wyświetleń


5. Budweiser 2017 Super Bowl Commercial | “Born The Hard Way” – 28,6 mln wyświetleń


4. Miss Dior – The new Eau de Parfum – 46,9 mln wyświetleń


3. Ping Pong Trick Shots 3 | Dude Perfect (sponsored by Oreo) – 98,6 mln wyświetleń


2. Clash Royale: The Last Second (Official Commercial) – 111,5 mln wyświetleń


1. Samsung India Service (SVC) – We’ll take care of you, wherever you are. #SamsungService – 150,5 mln wyświetleń

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...