Rak’n’Roll i Avon zachęcającą – Dodajmy do kalendarza Dzień na U

Informacja Prasowa - 16.10.2019
99

Rak’n’Roll i Avon zachęcającą – Dodajmy do kalendarza Dzień na U

15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kampanią Dzień na U, która zachęca kobiety do regularnych badań. Medialnie akcję wspierają Onet, TVN Style i Discovery Life. Dzień na U to czas, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie.

Kampanię promuje emocjonalnyspot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika. Film  pokazuje, że życie składa się
z dni, wszystkie są podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U. Film uświadamia kobietom, że dla siebie są w stanie odłożyć ważne sprawy, codzienne obowiązki i zaplanować czas na badanie. Spot można obejrzeć na stronie www.dziennau.pl,w mediach społecznościowych oraz w serwisach Onet, Medonet i Ofeminin będących partnerami akcji, jak również na antenie kanałów TVN Style oraz Discovery Life,  które są partnerami medialnymi.

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social mediach. Znane gwiazdy i influencerki,jakJoanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czyMałgorzata Rozenek-Majdan, na jeden dzień zniknęły ze swoich profili w social mediach, pokazując, że nic nie jest tak ważne, jak własne zdrowie. Inicjatywa spotkała się z ogromnym zaangażowaniem również gwiazd TVN Style i Discovery Life, takich jak Agata Młynarska, Magda Mołek, Ewa Drzyzga, Magda Socha, Agnieszka Winnicka, Kasia Baran, Kinga Zawodnik, Anna Galińska, Anna Orska, Anna Szlęzak, Marzena Jarczak. Jednogłośnie zachęciły one do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Dodatkowo we współpracy More Than Real postał U-filtr, za pomocą którego kobiety mogą zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku i Instagramie i pokazać, że zaplanowały już swój Dzień na U. W ramach niestandardowych działań wspierających akcję, 15 października program Dzień Dobry TVN rozpoczął się bez prowadzącej Gosi Ohme. Prezenterka postanowiła tego dnia zrobić coś dla siebie i udać się na badanie.

 

W badaniu etnograficznym „Badanie piersi Rak’n’Roll” spytaliśmy młode kobiety dlaczego nie robią regularnie USG. Jednym z powodów był brak czasu –mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. W biegu i natłoku codziennych zajęć kobiety często zapominają o piersiach. A przecież troska o ich zdrowie jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness! Stąd pomysł, by dodać do kalendarza Dzień na U i umożliwić przeprowadzenie badania! –dodaje.

 

W ramach kampanii Dzień na U, AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi. Można z nich skorzystać w Gabinetach USG z Różową Wstążką, zlokalizowanych w całej Polsce. Na stronie dziennau.pl można znaleźć adresy wszystkich placówek biorących udział w akcji. Na badanie zapisać się można telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Zapisy ruszyły 15 października,
a partnerem akcji Gabinety z Różową Wstążką jest Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum.

 

Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U, by pokazać swoim przyjaciółkom, koleżankom, klientkom, jak ważne jest znalezienie czasu, by potwierdzić zdrowie swoich piersi–  podkreśla Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.

 

Za strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja DDB Warszawa. Za produkcję video contentu odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Orka, a udźwiękowieniem Studio Cafe Ole. Sesja zdjęciowa zrealizowana została ze studiem Shootme Production, autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski, a za stylizację gwiazd odpowiada Hartwig Fashion Department, make up Bartek Osowczyk oraz Gosia Sulima, włosy team Łukasz Urbański. Development strony dziennau.pl wykonało Happy Endians. Projekt technologicznie wspiera Avalon by Devoteam, Premier Partner Google Cloud i Salesforce, dostawca rozwiązań chmurowych w Europie i Azji. Za animacje Dzień na U odpowiada Studio Dumbar. Za komunikację PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada Garden of Words. Kampanię wspiera również LifeTube. Partnerem medialnym akcji jest TVN Style oraz Discovery Life. Kampanie wspiera w Internecie wiele portali – Mediafam, Sataku, spot zobaczyć można do końca października w 377 kinach sieci Cinema City w całej Polsce, Zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Rocket.

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...