Po roku działalności, studio strategiczne Raffinetti przekształca się w kolektyw freelancerski Raffinetti Connected
W skład zespołu wchodzą Tymoteusz Raffinetti (strateg), Sebastian Mazur (media manager) oraz Ivanka Cholińska. Raffineti Connected oferowuje usługi z zakresu strategii, komunikacji w digitalu oraz mediów, a w ramach rozbudowanej sieci partnerów również copywritingu, designu, SEO, community managementu oraz treści do social meda. Oferta skierowana jest zarówno do Agencji, jak i marek.
Nieustannie wierzymy w to, że fundamentem naszej branży są ludzie i unikalne połączenia między nami. Dlatego zamiast być „kolejną agencją”, wybraliśmy formę kolektywu freelancerskiego. Zamiast konkurować z innymi agencjami, będziemy ich partnerami – mówi Tymoteusz Raffinetti, założyciel kolektywu.
Tymoteusz Raffinetti pracował 10 lat w Publicis Groupe, w tym 8 lat w Publicis Worldwide Poland, gdzie kierował 5-osobowym zespołem Digital Growth i był odpowiedzialny za strategie komunikacji oraz rozwój biznesów Klientów w digitalu. Wcześniej związany był m.in. w Next Agency (obecnie LiquidThread) i Havas Worldwide Warsaw. Przez 4 lata prowadził zajęcia z reklamy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pracował dla takich klientów jak Carlo Rossi, Coca-Cola, Garnier, Michelin, Mondelez, Morliny, Nestlé, P&G, Renault, Sanofi, Soplica, Sandoz, MTV. Sebastian Rapant to doświadczony digital media planner, który pracował dotychczas m.in. w agencjach Starcom, Publicis Worldwide Poland, Clipatize i Vixen Digital. Ivanka Cholińska była m.in. związana z Accenture.