Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind CEE

Informacja Prasowa - 23.02.2021
188

Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind CEE

Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind CEE

Spółka technologiczna holdingu IPG ma nowego szefa regionu CEE. Rafał Wyszyński będzie odpowiedzialny za zarządzanie Kinesso oraz Matterkind. 

Rafał Wyszyński awansował na nowopowstałe stanowisko General Managera Kinesso&Matterkind na region CEE.  Rafał będzie odpowiedzialny za zarządzanie firmą na takich rynkach jak: m.in. Polska, Węgry, Czechy i Rumunia. W regionie będzie raportował do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands CEE.

Kinesso jest spółką technologiczną łączącą kompetencje w obszarach danych (Acxiom), technologii marketingowych oraz mediów.  Firma dostarcza rozwiązań w zakresie data-driven marketingu dla klientów UM, Initiative oraz pozostałych podmiotów należących do holdingu IPG. Oferta Kinesso obejmuje usługi, aplikacje i platformy obsługujące wszystkie etapy komunikacji z konsumentem. Obecnie firma w całym regionie CEE zatrudnia 112 osób. Do Kinesso należy także Matterkind, specjalizujący się komunikacji w mediach adresowalnych.

W Warszawie i Budapeszcie znajdują się dwa huby, których zespoły obsługują klientów na rynkach CEE oraz EMEA. W Polsce jest również umiejscowiony hub analityczny, zarządzany przez Marcina Pietrzak i zatrudniający blisko 40 osób. Zespół pracuje nad globalnymi projektami dla klientów IPG. Wkrótce powstanie kolejny hub, zatrudniający inżynierów, programistów i developerów, którzy będą współtworzyć globalne rozwiązania technologiczne.  Obecnie prowadzona jest rekrutacja do tego zespołu w Polsce.

Wśród globalnych klientów Kinesso są m.in. J&J, Nestle, Orange, Lego, Carlsberg, Auchan, Coca – Cola oraz Volkswagen.

Przez ostatni rok Rafał Wyszyński był odpowiedzialny za wprowadzanie Kinesso w Polsce.  Nowy szef Kinesso & Matterkind CEE ma wieloletnie doświadczenie w pracy w obszarach danych i analityki. Poprzednio związany z Netsprint Group, gdzie zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory oraz zajmował się przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience. Przez 10 lat był również związany z Publicis Media, gdzie m.in. jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym specjalistycznym departamentem zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...