Rafał Wyszyński Chief Data and Technology Officerem w IPG Mediabrands

Informacja Prasowa - 12.02.2020
8

Rafał Wyszyński Chief Data and Technology Officerem w IPG Mediabrands

Rafał Wyszyński objął stanowisko Chief Data and Technology Officeraw  IPG Mediabrands. Jest to nowe stanowisko w strukturach grupy.

W ramach swoich kompetencji Wyszyński zajmie się wzmacnianiem ekspertyzy IPG Mediabrands w takich obszarach jak m.in.: precyzyjna komunikacja w oparciu o dane (programmatic), usługi datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy). Zadaniem Wyszyńskiego będzie wykorzystywanie aktywów holdingu, tak aby IPG Mediabrands była jedną z najbardziej innowacyjnych grup agencji mediowych w Polsce. Z ramienia grupy zajmie się także rozwojem lokalnego oddziału Kinesso.

– Pogłębiona analityka oraz zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych to wyjątkowo ważne kompetencje wspierające budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych. Zadaniem Rafała będzie wzmocnienie naszych umiejętności w tych kluczowych obszarach – mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands. Zespół Rafała Wyszyńskiego będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią.

Rafał Wyszyński ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group), a wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience. Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media, gdzie m.in. jako Managing Director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.

Comments

comments

8
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...