Rafał Frączak z K2 Precise do Spicy Mobile
Do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile dołączył Rafał Frączak – w branży od 13 lat, wcześniej związany z K2 Precise. W Spicy Mobile będzie odpowiedzialny za rozwój oferty w modelu programmatic.
Rafał związany jest z branżą internetową od 2007 r. Pracował po stronie wydawców, domów mediowych i agencji. Do Spicy Mobile przeszedł bezpośrednio z agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise, gdzie pracował na stanowisku Client Strategist. Wcześniej Senior Online Planner w MEC (obecnie Wavemaker) oraz Digital Product Manager w Grupie ZPR, gdzie odpowiadał za ofertę content marketingową.
W Spicy Mobile jako nowy Senior Account Manager wzmocni dział sprzedaży kierowany przez Tomasza Kąkola w zakresie rozwoju oferty dla wydawców i aplikacji w modelu programmatic.
„Ten rok jest dla naszej agencji rokiem przełomowym” – podkreśla Tomasz Kąkol. – „Realizujemy unikalny projekt badawczy, który może zmienić sposób profilowania użytkowników i targetowania reklam. Jednocześnie cały czas inwestujemy w to, co jest siłą naszego zespołu, czyli kapitał ludzki. Wierzę, że dzięki osobie Rafała zaproponujemy naszym klientom nowe warunki współpracy i nowe produkty”.