Rafał Brzoska przed Barbarą Krysztofczyk w konkursie LinkedIn Top Influencer 2021

Informacja Prasowa - 08.04.2022
160

Rafał Brzoska przed Barbarą Krysztofczyk w konkursie LinkedIn Top Influencer 2021

Rafał Brzoska przed Barbarą Krysztofczyk w konkursie
LinkedIn Top Influencer 2021

W czwartek, 07 kwietnia 2022, na Zamku Królewskim w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników i nadanie tytułu LinkedIn Top Influencerów. Spośród kilkudziesięciu osób kapituła konkursu wraz z społecznością LinkedIn wybrała grono finalistów.

Ideą konkursu jest promowanie osób dzielących się z użytkownikami LinkedIna swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez wartościowe publikacje i budowanie relacji ze społecznością biznesową.

W finale konkursu zmierzyło się 36 osób wskazanych przez kapitułę konkursu, na które można było głosować do 25.03.2022. W powszechnym głosowaniu wzięło udział niemal cztery tysiące użytkowników polskiego LinkedIna. Pierwsze miejsce zdobył szef firmy InPost – Rafał Brzoska, drugie zajmująca się wizerunkiem i PR – Barbara Krysztofczyk, a trzecie prawniczka działająca na rzecz praw kobiet w pracy – Elżbieta Niezgódka.

Dla trójki finalistów przewidziano szereg nagród, m.in. szkolenia, vouchery na usługi i konsultacje biznesowe, a także możliwość udziału w wywiadzie przeprowadzonym i promowanym przez dr Macieja Kaweckiego.

W tym roku kapituła konkursu przyznała też dodatkowe nagrody, niezależne od głosowania społeczności użytkowników LinkedIn. Tutaj na pierwszym miejscu znalazła się Ewa Brok, na drugim Rafał Brzoska, a na trzecim Natalia Hatalska.

To już druga edycja konkursu, rok temu tytuł LinkedIn Top Influencera otrzymała Sylwia Królikowska, psycholog i trener biznesu. Organizatorem konkursu jest Klub Inteligencji Biznesu.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...