Radosław Wójcik przechodzi z Polskiej Ligi Esportowej do Publicis Groupe

Informacja Prasowa - 09.05.2022
181

Radosław Wójcik przechodzi z Polskiej Ligi Esportowej do Publicis Groupe

Radosław Wójcik przechodzi z Polskiej Ligi Esportowej do Publicis Groupe

Radosław Wójcik, dotychczas Dyrektor Marketingu w Polskiej Lidze Esportowej (PLE), dołączy do agencji LiquidThread jako Head of Gaming Marketing i zajmie się rozwojem gamingowego centrum kompetencyjnego Publicis Groupe w Polsce.

Głównym zadaniem Radosława Wójcika w Publicis Groupe będzie rozwinięcie i poszerzenie oferty produktowej grupy w obszarze gamingu, odpowiadającej na aktualne potrzeby marketingowe i cele biznesowe Klientów Agencji tworzących grupę w Polsce. Radosław Wójcik jako Head of Gaming Marketing będzie również dbał o pogłębianie i stałą wymianę wiedzy na temat gamingu w grupie, działając w oparciu o model operacyjny Power of One.

Dołącza do naszej organizacji ekspert z ekstraklasy gamingu w Polsce. Wieloletnie doświadczenie agencyjne i marketingowe Radka, gwarantują doskonałe zrozumienie potrzeb biznesowych Klientów i połączenie ich z powszechnym zainteresowaniem konsumentów nowoczesną rozrywką, wykorzystującą zaawansowane technologie. Gaming od dawna nie jest tylko ciekawostką dla marketerów, ale jednym z najważniejszych kanałów angażującej komunikacji z konsumentami. Jestem przekonany, że wiedza i pasja Radka, w połączeniu z naszymi dotychczasowymi dokonaniami w gamingu, wyniosą tę dyscyplinę w naszej firmie na najwyższy rynkowy poziom – mówi Łukasz Borek, General Manager LiquidThread.

Dotychczas komptencje gamingowe rozwijane były w Publicis Groupe przez GameLab złożony z grupy specjalistów wybranych agencji, co zaowocowało projektami dla takich Klientów jak E.WEDEL, Blik, Żabka czy Orange.

Radosław Wójcik z Polską Ligą Esportową związany był od lipca 2020 r. Odpowiadając za komunikację marketingową i PR zajmował się przede wszystkim budowaniem reputacji firmy i percepcji esportu w środowisku biznesowym i marketingowym.

Jeżeli rozumiemy, że budowanie pozytywnych doświadczeń konsumentów na całej ścieżce ich kontaktów z marką jest kluczem do sukcesu biznesowego firmy, to podążając tą ścieżką nie możemy pominąć obecności marki w środowisku gamingowym. W Polsce żyje 20 mln graczy! Rozwój technologiczny i wszechobecność rozrywki digitalowej spowodowały, że coraz większa część konsumentów równolegle przełącza się pomiędzy światami gamingu i realnym. Skoro w dyskusjach branżowych coraz śmielej rozmawiamy już o metaversie, to obecność marketingowa w grach, które stanowią pomost między oboma światami, wydaje się oczywista. Cieszę się, że wracam do Publicis Groupe po trzynastu latach, w tak rewolucyjnym momencie rozwoju rynku komunikacji. Dla pasjonata gamingu, głodnego marketingowych wyzwań, ogromne portfolio Klientów grupy, poszukujących skutecznych i angażujących sposobów współistnienia z konsumentami w cyfrowym świecie, jest wymarzonym obszarem do działania – powiedział Radosław Wójcik.

Radosław Wójcik będzie współpracował ze wszystkimi Agencjami w grupie raportując do Łukasza Borka, General Managera LiquidThread.

Radosław Wójcik rozpoczął karierę marketingową w 2005 r., dołączając do agencji reklamowej Leo Burnett. Następnie pracował również w Publicis Worldwide i Cztery Czwarte/Ambasada. W 2010 r. został Account Managerem w McCann Erickson, gdzie zajmował się między innymi międzynarodowymi działaniami dla firmy Coca-Cola. W 2012 r. objął funkcję Senior Account Managera w Cheil Germany i tam pracował dla marki Samsung. Jeszcze w tym samym roku został Dyrektorem Zarządzającym w agencji Creathink. W 2019 r. objął stanowisko Creative Directora w firmie Arskom, a do jego zadań należało stworzenie departamentu kreacji. Ukończył studia na kierunkach: Finanse i Zarządzanie w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz Marketing i Zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego.

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...