Radosław Włoda Dyrektorem Handlowym w MOBIEM

Informacja Prasowa - 12.03.2019
299

Radosław Włoda Dyrektorem Handlowym w MOBIEM

Radosław Włoda Dyrektorem Handlowym w MOBIEM

Z początkiem marca br. Radosław Włoda, dotychczasowy Dyrektor ds. Rozwoju Projektów Niestandardowych w Grupie Interia.pl, objął nowo utworzone stanowisko Dyrektora Handlowego w agencji marketingu mobilnego MOBIEM.

Radosław Włoda do końca lutego 2019 roku pełnił obowiązki Dyrektora ds. Rozwoju Projektów Niestandardowych w Grupie Interia.pl. Od 2011 roku odpowiadał w portalu za rozwój i sprzedaż reklamowych produktów mobilnych.

Z branżą mediową związany od 25 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Eurozecie, następnie  pracował  w Gruner+Jahr Polska, Optimedia i Media Express. Był również kierownikiem ds. sprzedaży korporacyjnej i szefem działu wsparcia sprzedaży Gazeta.pl w wydawnictwie Agora. Współpracę z MOBIEM Polska rozpoczął w marcu 2019 roku, gdzie pełnić będzie obowiązki Dyrektora Handlowego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój produktów reklamowych w firmie.

– Przejście do MOBIEM, należącej do czołowych agencji mobile marketingu, jest dla mnie dopełnieniem dotychczasowej kariery zawodowej. Nowe technologie, a w szczególności mobile zawsze mnie fascynowały. Uważam, że współczesne rozwiązania mobilne mogą być dla reklamodawców narzędziem pierwszego kontaktu z użytkownikiem. Na nowym stanowisku będę mógł skupić się na poszerzaniu portfolio oferowanych usług oraz produktów – powiedział Radosław Włoda.

Dotychczasowe obowiązki i projekty Radosława Włody, realizowane w Interii, przejęła Dorota Wojnarowska, która jest związana z Interią od 5 lat. Na czele Działu Projektów Niestandardowych od dwóch lat, wcześniej odpowiadała za wsparcie reklamowe dla serwisów lifestylowych, zgrupowanych w sieci ADSTYLE. Do Interii przeszła z Wydawnictwa Bauer, gdzie pełniła obowiązki Dyrektora Segmentu Pism Luksusowych, wcześniej zaś pracowała w dziale reklamy Edipresse Polska.

Dział Projektów Niestandardowych jest zespołem, który bardzo elastycznie reaguje na potrzeby zarówno rynku, jak i klientów. Każda zmiana w naszej strukturze wynika z konieczności ciągłego rozwoju, dyktowanego oczekiwaniami naszych partnerów – mówi Dorota Wojnarowska, Dyrektor Działu Sprzedaży Projektów Niestandardowych. – Realizujemy coraz więcej złożonych i nowatorskich projektów, a to wymaga świeżego i kreatywnego podejścia. W związku z tym, oprócz zmian w warszawskim dziale handlowym, dynamicznie rozwija się także krakowskie Content Studio oraz dział produkcji Video Content, będące zapleczem realizatorskim niestandardowych projektów reklamowych – dodaje Wojnarowska.

MOBIEM (Grupa Interia.pl) to agencja mobile marketingu specjalizująca się w produkcji aplikacji. W swoim portfolio ma ponad 120 programów na najpopularniejsze systemy operacyjne. Jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej MOBISKY. Agencja przeprowadza kampanie reklamowe z zastosowaniem m.in. innowacyjnych formatów Rich Media oraz geofencingu.

Według Badania Gemius/PBI w styczniu 2019 roku strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,8 mln realnych użytkowników i 1,5 mld odsłon, a sam portal Interia – 14,5 mln realnych użytkowników i 846 mln odsłon.

16.05.2017 WARSZAWA PRAGA BIUROWIEC BLUE POINT PRZY ALEI STANOW ZJEDNOCZONYCH – SESJA PRACOWNIKOW DZIALU HANDLOWEGO PORTALU INTERIA
N/Z RADEK WLODA (WŁODA)

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...