string(95) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/tagmax-logo.png');"
string(69) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/tagmax-logo.png"
Tagmax wprowadził Polskie Radio w nową erę rozrywki
Radosław Sosnowski, Managing Partner platformy Tagmax, rozmawia z mambiznes.pl o współorganizowanym z Programem 3 Polskiego Radia talent show Start NaGranie i zmianach, jakie interaktywne wideo wprowadza do świata online.
Start NaGranie to pierwszy w historii konkurs oparty na mechanice interaktywnego wideo, dzięki któremu można głosować na wybranych wykonawców. Oddawanie głosów odbywa się poprzez zakup ich utworów, a wszystko to dzieje się w obrębie okna wideo z danym nagraniem. Dochód z oddanego w ten sposób głosu trafia na rachunek wykonawcy. Zespół lub wykonawca, który zbierze największą liczbę głosów, będzie mógł nagrać swój debiutancki album w Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
Całą rozmowę można przeczytać tutaj: Start-up organizuje muzyczne show z Polskim Radiem
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
