Radosław Sosnowski: interaktywne wideo przyszłością internetu

Redakcja PR - 25.10.2018
237

Tagmax wprowadził Polskie Radio w nową erę rozrywki

Radosław Sosnowski, Managing Partner platformy Tagmax, rozmawia z mambiznes.pl o współorganizowanym z Programem 3 Polskiego Radia talent show Start NaGranie i zmianach, jakie interaktywne wideo wprowadza do świata online.

Start NaGranie to pierwszy w historii konkurs oparty na mechanice interaktywnego wideo, dzięki któremu można głosować na wybranych wykonawców. Oddawanie głosów odbywa się poprzez zakup ich utworów, a wszystko to dzieje się w obrębie okna wideo z danym nagraniem. Dochód z oddanego w ten sposób głosu trafia na rachunek wykonawcy. Zespół lub wykonawca, który zbierze największą liczbę głosów, będzie mógł nagrać swój debiutancki album w Agencji Muzycznej Polskiego Radia.

 

 

Całą rozmowę można przeczytać tutaj: Start-up organizuje muzyczne show z Polskim Radiem

Comments

comments

237
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...