Radio TOK FM ma już ponad 17 tys. cyfrowych subskrybentów

Informacja Prasowa - 14.05.2019
70

Radio TOK FM ma już ponad 17 tys. cyfrowych subskrybentów

Liczba wykupionych dostępów Premium Radia TOK FM dynamicznie rośnie – z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów, czyli o 70% więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem. Cyfrowa oferta Radia TOK FM w formie podcastów to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia TOK FM i codziennie dodawane nowe, które powstają na bazie ponad 19 godzin premierowego programu nadawanego każdego dnia.
Subskrypcji Premium TOK FM przybywa nam ostatnio zdecydowanie szybciej niż w poprzednich latach. To z jednej strony efekt mody na podcasty, ale przede wszystkim to zasługa naszych konsekwentnych działań w zakresie rozwoju oferty i nieustannego przekonywania użytkowników, ile korzyści zapewnia dostęp do unikalnych treści audio on-demand – mówi Jarosław Śliżewski, dyrektor obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory.
Na tokfm.pl i w aplikacji można słuchać Radia TOK FM na żywo, otagowanych i opisanych audycji w formie podcastów, przedłużonych wersji programów radiowych, materiałów archiwalnych oraz ponad 10 podcastów internetowych. W sumie subskrybenci mają do wyboru ponad 65 tys. audycji politycznych, ekonomicznych, naukowych, poradniczych i innych, tworzących około 200 cykli tematycznych. Każdego tygodnia przybywa 250 nowych odcinków programów. Cyfrowych treści audio Radia TOK FM, w tym programu na żywo, słucha dziś już pół miliona osób*.
TOK FM to pierwsze radio informacyjne i jedyny znany mi przykład stacji odnoszącej w cyfrowym świecie tak spektakularne sukcesy z subskrypcjami audio, czyli w obszarze kojarzonym głównie z platformami oferującymi muzykę czy audiobooki. Ponad 17 tys. prenumeratorów oferty Premium TOK FM to wyjątkowy wynik – jesteśmy dumni, że tak szybko rośnie grono tych, którzy chcą wiedzieć więcej dzięki tysiącom audycji radiowych i internetowych naszej stacji dostępnych w formie podcastów – mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.
Radio TOK FM rozwija swoją ofertę subskrypcji od 2014 r. Obecnie oferuje 3 pakiety umożliwiające słuchanie podcastów stacji, które różnią się między sobą platformą dostępu do treści. W ramach pakietu podstawowego użytkownicy mają dostęp do podcastów na tokfm.pl – w komputerze, tablecie i telefonie, czyli w wersji standardowej i mobilnej serwisu. Natomiast najszerszy pakiet Multidostęp pozwala na korzystanie z treści premium TOK FM przez www, w aplikacji i w kanale RSS, w tym na kilku urządzeniach mobilnych. Subskrypcje można wykupić na miesiąc, kwartał i rok.
Na koniec 2018 r. liczba aktywnych subskrypcji przekroczyła 15 tys. a już po 3 kolejnych miesiącach liczba prenumeratorów, którzy zdecydowali się na zakup dostępu Premium TOK FM, sięgnęła ponad 17 tys. Zdecydowana większość z nich – ponad 90% – skorzystała bezpośrednio z oferty stacji, a tylko 10% nabyło pakiet łączony z innymi partnerami. Zespół rozwijający ofertę cyfrową Radia TOK FM coraz mocniej stawia też na płatności autoodnawialne.
Od 2019 r. więcej subskrybentów wykupuje dostęp ze smartfonów niż z komputerów. Zgodnie z danymi stacji, decyzje o zamówieniu dostępu Premium TOK FM zapadają przede wszystkim z uwagi na możliwość korzystania z całego cyfrowego Radia TOK FM, które stale zapewnia nowe, jakościowe treści – dzięki temu słuchacze zawsze znajdą w ofercie rozgłośni coś dla siebie i wypełnią ciekawymi rozmowami każdą podróż, trening czy wieczór.
Ponad połowa obecnych subskrybentów korzysta z nowych aplikacji (na urządzenia z systemami Android i iOS) udostępnionych pod koniec 2018 r. O ile strona tokfm.pl oferuje teksty, materiały wideo (w tym transmisje na żywo ze studia) i bazę treści audio, o tyle aplikacja, wzorowana na muzycznych, służy wyłącznie do słuchania i wyposażono ją w wiele dodatkowych narzędzi dedykowanych słuchaczom, jak np. sterowanie klawiszami słuchawek bluetooth.
Radio TOK FM cały czas rozwija swoje projekty cyfrowe. W 2019 r. uruchomiło – jako pierwsza polska stacja radiowa – specjalną akcję w Asystencie Google pozwalającą na sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. Dodatkowo zespół stacji wdrożył innowacyjny projekt „Search the Radio”, dzięki któremu możliwe jest pełnotekstowe wyszukiwanie w treściach audycji radiowych.
 
Radio TOK FM – Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Nadaje w 24 obszarach miejskich w Polsce, a także w internecie i w aplikacji mobilnej – jako streaming na żywo oraz podcasty wszystkich audycji, dostępne w ofercie premium.

Comments

comments

70
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...