Radio Pogoda z rekordowymi wynikami słuchalności

Informacja Prasowa - 12.11.2020
2

Radio Pogoda z rekordowymi wynikami słuchalności

Radio Pogoda z rekordowymi wynikami słuchalności
W ostatnich trzech miesiącach Radio Pogoda osiągnęło najwyższy w historii udział w rynku słuchalności na poziomie 1,2% – takie wyniki przyniosła najnowsza fala badania Radio Track za okres sierpień – październik 2020 r. Stacja, która nadaje od 5 lat i jest obecnie dostępna w 8 miastach, gromadzi coraz liczniejsze grono słuchaczy ceniących ponadczasową klasykę muzyki rozrywkowej.
W ostatniej fali badania Radio Track za okres sierpień – październik 2020 r. Radio Pogoda odnotowało udział w czasie słuchania w wysokości 1,2%. Rok temu udział ten wyniósł 1,1%.
– Ogromnie nas cieszą rekordowe wyniki słuchalności Radia Pogoda – to unikatowy muzycznie i programowo projekt na rynku. Przez 5 lat swojego istnienia, dzięki atrakcyjnej ramówce i partnerskiemu traktowaniu, stacji udało się zdobyć zaufanie i sympatię najbardziej wymagających, starszych słuchaczy. Choć to najmłodsza marka Grupy Radiowej Agory, to nieustannie i z sukcesem się rozwija oraz odświeża ofertę programową – mamy wobec niej dalsze, ciekawe plany – komentuje najnowsze wyniki słuchalności Radia Pogoda Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.
Radio Pogoda dołączyło do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r. – w tym roku obchodzi swoje 5. urodziny. Obecnie programy stacji można słuchać w 8 miastach – w Warszawie, na Śląsku, w Krakowie, Wrocławiu, w Poznaniu, w Gdańsku (częściowo też w Sopocie i Gdyni), Bydgoszczy oraz Opolu, a także w internecie na radiopogoda.pl i w aplikacji mobilnej.
To idealna propozycja dla tych, którzy cenią przeboje sprzed lat – zarówno dobre aranże, jak i świetne teksty, tworzące ponadczasową muzyczną klasykę. Na antenie Radia Pogoda można usłyszeć utwory z kilku dekad XX wieku – od lat 30. do 70.; od Adolfa Dymszy, przez Beatlesów, po Zbigniewa Wodeckiego. Audycje stacji prowadzą m.in. Zygmunt Chajzer i Robert Janowski.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...