Radio Pogoda promuje „Fundusz Wczasów Pogodowych”

Informacja Prasowa - 04.07.2019
297

Radio Pogoda promuje „Fundusz Wczasów Pogodowych"

We wtorek, 2 lipca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Radia Pogoda. Stacja promuje swoją wakacyjną zabawę „Fundusz Wczasów Pogodowych” na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie i w internecie.
„Fundusz Wczasów Pogodowych” to tradycyjna zabawa Radia Pogoda przygotowana na wakacje. Od 1 lipca do końca sierpnia br. w codziennych rozgrywkach słuchacze stacji mają szansę wygrać tygodniowy pobyt w hotelu w Busku Zdroju. Na turnus pojedzie w sumie 44 pogodnych wczasowiczów. O szczegółach zabawy można usłyszeć na antenie stacji i przeczytać na www.radiopogoda.pl.

 

Radio Pogoda rozpoczęło ogólnopolską kampanię promującą stację oraz jej wakacyjny konkurs. Reklamy zachęcające do słuchania rozgłośni i udziału w „Funduszu Wczasów Pogodowych” można od 2 lipca br. zobaczyć na ulicach ośmiu miast, w których nadaje stacja (na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS). W drugim etapie kampanii reklamy Radia Pogoda pojawią się również w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki) i w internecie (m.in. Onet.pl i Facebook). Akcja promocyjna stacji potrwa do końca sierpnia.
Plan działań reklamowych oraz kreacje opracował dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Radio Pogoda dołączyło do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r. Stacji można słuchać już w 8 miastach, a także w internecie i aplikacji mobilnej. To idealna propozycja dla tych, którzy cenią przeboje sprzed lat – zarówno dobre aranże, jak i świetne teksty, tworzące ponadczasową muzyczną klasykę. Na antenie Radia Pogoda można usłyszeć utwory z kilku dekad XX wieku – od lat 30. do 70.; od Adolfa Dymszy, przez Beatlesów po Zbigniewa Wodeckiego. Audycje stacji prowadzą m.in. Zygmunt Chajzer i Robert Janowski.

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...