Komputronik stawia na Q&A Communications
Q&A Communications, agencja specjalizująca się w budowaniu wizerunku marek, firm i osób przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji, z początkiem października rozpoczęła obsługę działań z zakresu Public Relations dla marki Komputronik.
W ramach współpracy agencja będzie prowadzić działania PR i doradzać w zakresie strategii komunikacji oraz realizacji projektów specjalnych dla marki Komputronik, która w tym roku świętuje swoje 20-lecie działalności na rynku.
Współpraca została nawiązana w drodze konkursu.
Komputronik od 20 lat doradza konsumentom jak kupować i użytkować elektronikę, a od kilku lat – również wiele innych produktów, m.in. z obszaru AGD. Cieszymy się, że będziemy wspierać jeden z największych projektów handlowych w Polsce. Liczymy na otwartość i entuzjazm Klienta, który inwestuje w nowoczesne rozwiązania w e-commerce – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner.
Realizacją projektów Komputronik zajmie się specjalnie powołany do tego zadania zespół. Znajdują się w nim m.in. Karolina Gajewska, Michał Romanowski oraz Wojciech Pigla z Q&A Inception, interaktywnego laboratorium działającego w ramach Q&A Communications. Wśród pozostałych Klientów agencji znajdują się m.in.: Kompania Piwowarska, Grupa Energa, EDP Renewables, Żabka Polska i Subway Polska.
Zobacz też: Think Kong dla firmy Komputronik