PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa
PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa
Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU i będzie współpracować liderem rynku ubezpieczeniowego także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL. Agencja rozpoczęła pracę dla PZU jesienią ubiegłego roku, gdy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze ATL i digital.
„Jest mi niezmiernie miło poinformować, że po niecałym roku od rozpoczęcia współpracy w zakresie ATL, PZU zdecydowało o ponownym zaproszeniu nas do przetargu, tym razem dotyczącego BTL, który wygraliśmy. Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie i zauważenie wysiłku włożonego przez zespół Leo Burnett Warszawa w budowanie efektywnej komunikacji. Praca dla jednej z najbardziej rozpoznawanych polskich marek jest dla nas wyróżnieniem. Dołożymy starań by i tym razem wygrany przetarg stał się fundamentem długotrwałej kooperacji.” – powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.