Pyszne.pl klientem Komunikacji Plus PR

Jerzy Ciszewski - 08.06.2022
170

Pyszne.pl klientem Komunikacji Plus PR

Do grona klientów Komunikacji Plus PR dołączyło Pyszne.pl, największa w Polsce platforma pośrednicząca w zamawianiu jedzenia online. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe wsparcie marki w zakresie komunikacji produktowej oraz korporacyjnej.

W kwietniu br. Komunikacji Plus PR rozpoczęła współpracę z Pyszne.pl, marką będącą częścią grupy Just Eat Takeaway.com. W ramach podpisanej umowy, agencja należąca do Grupy Komunikacja Plus zapewnia holistyczne wsparcie marki Pyszne.pl zarówno w zakresie brand PR, jak również komunikacji korporacyjnej, a także influencer marketingu oraz media relations.
– Dla Pyszne.pl ważne jest nie tylko kompleksowe wsparcie, ale przede wszystkim profesjonalne i niekonwencjonalne podejście do PR, które znaleźliśmy w agencji Komunikacja Plus. Mamy nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się osiągnąć założone cele komunikacyjne i biznesowe na najbliższy czas, a także wprowadzić w Polsce aktywacje w zakresie PR oraz influencer marketingu, które zapadną w pamięć konsumentów na dłużej – mówi Rafał Wojtczak, Regional Brand PR Lead South East w Just Eat Takeaway.com.
Po stronie agencji za realizację prac dla marki odpowiada zespół Tech&Consumer, w skład którego wchodzą: Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer, Hubert Rączkowski, PR Manager oraz Katarzyna Duda, Senior PR Consultant.
– Jesteśmy dumni, że do portfolio naszych klientów dołącza Pyszne.pl, czyli marka o ogromnym potencjale komunikacyjnym, będąca jednocześnie rynkowym liderem. To dla nas bardzo ciekawe i ekscytujące wyzwanie, tym bardziej, że będziemy wspierać brand zarówno w komunikacji produktowej jak i korporacyjnej. Współpraca z Pyszne.pl również idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju obszaru PR-u produktowego, która od stycznia zeszłego roku konsekwentnie staje się coraz bardziej istotnym elementem oferowanych przez nas usług – komentuje Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer w K+ PR.

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...