Publio.pl zaprasza na urodzinowe promocje e-booków i audiobooków

Informacja Prasowa - 06.05.2019
142

Publio.pl zaprasza na urodzinowe promocje e-booków i audiobooków

Publio.pl – księgarnia internetowa Agory, oferująca czytelnikom ponad 35 tys. e-booków i audiobooków oraz kilkaset tytułów prasowych – działa od 2012 roku i w maju obchodzi już 7. urodziny! Z tej okazji od poniedziałku do piątku, 6-10 maja br. na fanów e-booków i audiobooków czeka na Publio.pl wiele niespodzianek i promocji, a także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Podczas urodzinowego tygodnia Publio.pl fani literatury będą mogli codziennie kupić e-booki renomowanych wydawnictw przecenione o aż 50%. Każdego dnia w promocji będą pojawiały się tytuły innego wydawnictwa, kolejno będą dostępne e-booki od: Wydawnictwa Mag, Wydawnictwa Literackiego, Copernicus Center Press, Prószyński i S-ka i Czarnej Owcy.
Tradycyjnie, na Publio.pl pojawi się także urodzinowa promocja „Gorący e-book za 12 zł”, w której każdego dnia jeden tytuł będzie kosztował jedynie 12 zł. Coś dla siebie znajdą również miłośnicy audiobooków – codziennie inny audiobook od Wydawnictwa Agora będzie można nabyć za jedyne 7 zł.
Wisienką na urodzinowym torcie Publio.pl jest wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania jest aż 7 paczek z niespodziankami. Sponsorami nagród są Kulturalnysklep.pl, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, „Gazeta Wyborcza”, Agora Digital Music oraz serwis streamingowy Tidal.
Szczegóły zabawy można znaleźć na stronie: http://www.publio.pl/7-urodziny-publio-konkurs.html
Wszystkie informacje o urodzinowych promocjach Publio.pl są dostępne na stronie:http://www.publio.pl/7-urodziny-publio.html

Publio.pl to internetowa księgarnia, która oferuje czytelnikom ponad 35 tys. e-booków i audiobooków oraz kilkaset tytułów prasowych od najlepszych polskich wydawców. W ofercie księgarni znajdują się zarówno bestsellery literatury pięknej i literatury faktu, jak i pozycje wydawnictw specjalizujących się w publikacjach naukowych, edukacyjnych czy poradnikowych. Koneserzy prasy mogą wybierać spośród wiodących tytułów rynku wydawniczego, takich jak m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Zwierciadło”, „Wysokie Obcasy Extra” i wiele innych.

Comments

comments

142
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...