Agencja Publicis Worldwide zrealizowała nową wielokanałową kampanię odświeżonej platformy Żabka Jush
Obejmuje ona OOH, DOOH, digital, social media, radio oraz formaty niestandardowe. Kampania wystartowała na początku maja i potrwa do końca czerwca.
Idea kreatywna kampanii, podsumowana hasłem „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”, opiera się na przedstawieniu dwóch typów zakupów, a tym samym – dwóch funkcjonalności aplikacji Żabka Jush. Oprócz dotychczasowej usługi szybkich zakupów Jush (z dostawą nawet w 15 minut), klienci mogą skorzystać z oferty delio supermarket online, pozwalającej na zakupy duże, planowane, dla całej rodziny. Wszystko w oparciu o wygodną dostawę, szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny.
„Bardzo się cieszymy na współpracę z Żabka Jush w obszarze strategii komunikacji, wielowymiarowej kreacji i całej produkcji. Żabka Jush to świetny brand, tworzący najnowocześniejsze technologie e-grocery, które zdecydowanie ułatwiają życie zabieganym konsumentom. W minionym roku Żabka Jush urosła aż trzykrotnie i zanotowała rekordową liczbę klientów, tak więc tym bardziej cieszymy się, że wesprzemy markę komunikacyjnie w momencie jej dynamicznego rozwoju” – komentuje Joanna Karwowska-Koza, Strategy and Growth Director Publicis Worldwide Poland.
Agencja Publicis Worldwide Poland jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej Żabka Jush: strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich assetów. Kampania obejmuje spoty video 30”, 15”, 6” na YouTube oraz kanały social media, niestandardowe nośniki DOOH, takie jak Warsaw Spire i Tauron Arena, radio oraz szereg kreacji OOH, w tym formaty niestandardowe dopasowane kontekstowo do różnych nośników: tramwaj, busbacki, rowery miejskie oraz schody ruchome w Metrze Centrum. Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Zenith, również należący do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Łukasz Zabłocki. Producentem – Graffiti Films. Za postprodukcję odpowiada Xantus.
Linki do spotu: https://youtu.be/hxcaW70KFx8