Publicis Worldwide poszerza portfolio L’Oréal Polska o brand Vichy Dercos

Informacja Prasowa - 12.08.2024
131

Zadaniem agencji było wypracowanie nowej strategii komunikacji, narracji, zbudowanie świadomości marki oraz wzmocnienie jej kluczowych atrybutów

W wyniku wygranego przetargu Publicis Worldwide zrealizowała telewizyjną i digitalową kampanię szamponu przeciwłupieżowego Vichy Dercos. To pierwsza odsłona zaplanowanych działań agencji dla marki należącej do L’Oréal Polska.

Zadaniem agencji było wypracowanie nowej strategii komunikacji, narracji, zbudowanie świadomości marki oraz wzmocnienie jej kluczowych atrybutów.

Na bazie globalnej strategii agencja Publicis Worldwide zrealizowała polską odsłonę kampanii, która obejmuje telewizyjny spot 30”, assety digitalowe i formaty social media. Za post-produkcję spotów video odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

Vichy Dercos jest kolejnym brandem L’Oréal Polska w portfolio Publicis Worldwide. Od 1992 roku agencja pracuje dla marki Garnier.

 

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...