
Publicis Warsaw z kampanią nowego, ulepszonego serum Garnier Vitamin C+
Informacja Prasowa - 21.03.2025„Promienna skóra, mniej przebarwień w 3 dni”
„Promienna skóra, mniej przebarwień w 3 dni” to claim kampanii nowego, ulepszonego serum Garnier Vitamin C+ zrealizowanej przez Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland). Jej twarzą i ambasadorką jest modelka i influencerka Sylwia Butor. Kampania potrwa do 1 maja.
Serum Garnier Vitamin C+ stało się jeszcze skuteczniejsze za sprawą 4% formuły, która łączy składniki aktywne wspierające redukcję przebarwień różnego pochodzenia. Kampania będzie widoczna w TV, digitalu, OOH, prasie oraz punktach sprzedaży. Agencja Publicis Warsaw odpowiada za sesję fotograficzną z udziałem Sylwii Butor, adaptację KV, lokalne assety do digitalu, OOH oraz prasy, a także adaptację digitalowych i telewizyjnych materiałów wideo. Sesję zdjęciową wykonał Łukasz Pęcak. Za jej organizację oraz postprodukcję materiałów odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Planowaniem
i zakupem mediów zajął się Wavemaker. Za współpracę z Sylwią Butor odpowiada agencja advocacy Enyo.
Comments
