Publicis Groupe pracuje nad platformą, która ułatwi współpracę pomiędzy pracownikami holdingu na całym świecie
Redakcja PR - 21.06.2017
string(103) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/publicis-1-1200x500.png');"
string(77) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/publicis-1-1200x500.png"
Publicis Groupe pracuje nad platformą, która ułatwi współpracę pomiędzy pracownikami holdingu na całym świecie
Prezes i Dyrektor Generalny Grupy Publicis Groupe, Arthur Sadoun, ogłosił kolejny krok w kierunku rozwoju programu The Power of One, zainicjowanego w 2015 roku przez Maurice’a Lévy, Przewodniczącego Rady Nadzorczej Publicis Groupe.
Publicis Groupe zbuduje platformę przyszłości: Marcel (od imienia założyciela Publicis’u – Marcela Bleusteina Blancheta). Będzie to pierwsza w historii platforma pełniąca funkcję profesjonalnego asystenta wykorzystująca AI oraz machine learning. Pozwoli połączyć 80 000 specjalistów z 200 różnych dziedzin w 130 krajach. Marcel ma się opierać na predykcyjnej naturze AI, aby skutecznie identyfikować nowe możliwości, przewidywać potrzeby klientów, łączyć ludzi i uwalniać kreatywność, wykorzystując przy tym zasoby Publicis Groupe do kierowania rozwiązaniami biznesowymi.
Nowa platforma umożliwi pracownikom współpracę i łączenie doświadczeń oraz różnych umiejętności – np. projektantów z informatykami, robotyki z detalistami, konsultantów z twórcami. Marcel pozwoli także na łatwe przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych wśród pracowników Publicis. Dzięki temu pracownik z Polski będzie mógł pracować np. nad projektem realizowanym we Francji lub innym kraju. Da to ogromne możliwości, nad jedną kampanią lub projektem będą mogli pracować najlepsi pracownicy Grupy z całego świata.
Publicis Groupe zapowiada, że platforma będzie gotowa w przyszłym roku i zostanie zaprezentowana na czerwcowych targach Viva Technology.
Piotr Rogacki
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...