Redakcja serwisu MarkaPracodawcy.pl ponownie wyróżniła Publicis Groupe godłem i certyfikatem Friendly Workplace
Redakcja serwisu MarkaPracodawcy.pl ponownie wyróżniła Publicis Groupe godłem i certyfikatem Friendly Workplace, przyznawanym firmom, które w szczególny sposób dbają o pracowników, rozwijając nowoczesną i przyjazną politykę personalną.
W VI edycji programu Friendly Workplace, Publicis Groupe doceniona została za inwestycje w obszar rozwoju pracowników, bogactwo i różnorodność programów szkoleniowych oraz kulturę organizacji sprzyjającą wymianie wiedzy i poszerzaniu kompetencji.
– Rozwój pracowników jest bez wątpienia strategicznym filarem polityki personalnej w Publicis Groupe. Naszą uwagę zwróciła, propagowana w ramach całej Grupy, kultura wymiany wiedzy i doświadczeń. Wśród wielu aktywacji szczególnie interesująca wydała nam się idea programu „Ask me anything”, jak również nowa, ciekawa inicjatywa związana z rozwojem umiejętności budowania profesjonalnych relacji z klientem, realizowana pod hasłem „Consulting Mindset”. Jako bardzo wartościowy oceniamy także projekt #embraceequity, wychodzący naprzeciw zawodowym i rozwojowym potrzebom i aspiracjom kobiet. – powiedział Piotr Ługowski, szef redakcji MarkaPracodawcy.pl.
Publicis Groupe otrzymuje tytuł Friendly Workplace drugi raz z rzędu. W poprzedniej edycji programu wyróżniona została za krzewienie w firmie kultury innowacji i kreatywności.
– W centrum naszej strategii employer brandingowej umieściliśmy potrzeby i ambicje rozwojowe pracowników. Mamy w Publicis Groupe wszystkie kluczowe kompetencje marketingowe i sprzedażowe, dlatego możemy zaoferować ludziom wiele bardzo atrakcyjnych zawodowo kierunków i ścieżek zdobywania nowych doświadczeń. Do takich poszukiwań wzajemnie się zachęcamy, wymieniając się wewnętrznie ekspercką wiedzą ze wszystkich dziedzin, szkoląc, inspirując i pobudzając ciekawość. Każdy może u nas znaleźć dla siebie drogę, która będzie najbardziej odpowiadała jego zainteresowaniom i potencjałowi. Cieszymy się, że redakcja Marki Pracodawcy, to dostrzegła i doceniła – mówi Monika Krawiec – Zaworska, Chief Talent Officer Publicis Groupe.
W tym roku redakcja zwróciła również uwagę na inicjatywę społeczną Publicis Groupe, pod nazwą „Working with Cancer”, której celem jest walka ze stygmatyzacją w miejscu pracy osób chorych na raka i tworzenie przyjaznego środowiska dla pracowników dotkniętych chorobą nowotworową.
Comments
