Publicis Groupe konsoliduje kompetencje Commerce

Informacja Prasowa - 02.03.2020
38

Publicis Groupe konsoliduje kompetencje Commerce

Do struktury Publicis Commerce Polska został włączony zespół zarządzany przez Pawła Wojciechowskiego, który funkcjonował dotychczas w ramach agencji marketingu efektywnościowej Performics. Tym samym zakończono proces integracji kompetencji commerce w obrębie Grupy Publicis. To kolejny krok do pełnego wdrożenia modelu Power of One w Polsce.

Zespół Commerce, wywodzący się z agencji marketingu efektywnościowego Performics i działający od wiosny 2018 roku w ramach Publicis Media, został zintegrowany ze strukturami Publicis Commerce Polska, które liczą obecnie ponad 400 specjalistów. Kierujący zespołem Paweł Wojciechowski, Commerce Director, będzie raportował do Krzysztofa Andrzejczaka, Chief Commerce Officera Publicis Groupe Polska.

 

– Wieloletnie doświadczenie i ogromna wiedza zespołu Pawła Wojciechowskiego, zdobyte we współpracy z polskimi market place’ami i retailerami, w tworzeniu partnerstw komercyjnych między markami i witrynami e-commerce, a także kompetencje związane z analityką zachowań konsumentów w środowisku e-commerce i działaniach promocyjnych w obrębie market place’ów będą istotnym uzupełnieniem portfolio usług i kompetencji rozwijanych w ramach Publicis Commerce Polska – mówi Krzysztof Andrzejczak, Chief Commerce Officer Publicis Groupe Polska.

 

Publicis Commerce Polska zajmuje się rozwijaniem sprzedaży marek w dynamicznie zmieniającym się ekosystemie e-commerce. Działa w oparciu o unikatowy na skalę światową model kreatywno-produkcyjny, pozwalający na dostarczanie najwyższej jakości kontentu na ogromną skalę. W portfolio Publicis Commerce Polska znajduje się obecnie ponad 20 Klientów, z których większość obsługiwanych jest w systemie hubowym (działania na 20 rynkach i więcej).

Działania operacyjne prowadzone są przez zespoły e-Commerce, Web & Mobile Content oraz Digital & Video Production zlokalizowane w dwóch biurach – w Warszawie i Poznaniu.

 

– Współpraca wszystkich naszych Agencji oraz Global Practice w ramach całej Publicis Groupe daje nam niezwykłą przewagę konkurencyjną. Sprzedaż online jest jednym z kluczowych akceleratorów wzrostu biznesu dla wielu globalnych reklamodawców.Publicis Commerce Polska zbudowana jest w oparciu o światowe zasoby Saatchi&Satchi, Performics, Digitas, Razorfish, ARC i Sapient oraz polski, ale działający na skalę globalną, hub kontentowy. Współpracuje z markami, które potrzebują kompleksowych usług e-commerce, od doradztwa, przez design i produkcję contentu, kończąc na jego implementacji, audytach i pomiarze efektywności sprzedażowej” – wyjaśnia Tomasz Pawlikowski, co-CEO Publicis Groupe w Polsce.

 

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ NA OGROMNĄ SKALĘ

Formuła współpracy Publicis Commerce Polska z klientami obejmuje szczegółowy audyt, którego wynikiem jest, w pierwszej kolejności, uporządkowanie przestrzeni związanej z cyfrowymi opisami produktów na platformach PIM, identyfikacja niskiej jakości contentu lub braków contentowych, ich natychmiastowe uzupełnianie (written content, visual content, video i multimedia), poprawa jakości, w tym optymalizacja SEO, poprawa konwersyjności na wszystkich etapach ścieżki zakupowej i zgodności z brand bookami oraz dostosowanie do lokalnych specyfik.

Efektywną obsługę kampanii e-commerce prowadzonych w skali globalnej, zapewnia częściowa automatyzacja procesów oparta o specjalistyczne technologie wspierające: przechowywanie, katalogowanie, wyszukiwanie, opiniowanie i proces akceptacyjny kreacji, także trackowanie, zaopatrzone w precyzyjnie zaprojektowane „bramki jakościowe”. Dzięki tym procesom kampanie dostarczane są w najszybszy z możliwych i jednocześnie precyzyjny sposób do jednego z setek eRetailerów, platform D2C czy marketplace’ów. Procesy te oparte są o gigantyczne zbiory danych, pozwalające w dowolnym momencie uzyskać informacje na temat milionów assetów, setek tysięcy SKU’ów, setek brandów czy dziesiątek segmentów produktowych, jakie każdego dnia są optymalizowane.

Comments

comments

38
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...