Publicis Groupe inwestuje w obszar eCommerce. Poszerza zespół managerski Publicis Commerce w związku z rozwojem biznesu na międzynarodowych rynkach
Informacja Prasowa - 07.05.2019Publicis Groupe inwestuje w obszar eCommerce. Poszerza zespół managerski Publicis Commerce w związku z rozwojem biznesu na międzynarodowych rynkach
Publicis Commerce, część Publicis Groupe w Polsce odpowiedzialna za rozwój i integrację kompetencji eCommerce, w związku z dynamicznym rozwojem biznesu na międzynarodowych rynkach, powiększa zespół managerski.
Do Publicis Commerce dołączyli Maciej Rembieliński, Agnieszka Roszczęda, Kinga Wesoła, obejmując stanowiska Account Directorów i wzmacniając zespół agencji Digitas, obsługujący globalnie koncern Unilever w zakresie eCommerce. Ponadto do działu strategii dołączył Giulio Bolzon jako eCommerce Strategy Lead, a na początku maja br. stanowisko Business Directora objął Dariusz Sawicki, który będzie nadzorował pracę hubu produkcji digitalowej dla firmy Mercedes-Benz.
Dariusz Sawicki ostatnio związany był z SoftwareHut, gdzie zajmował stanowisko PreSales Directora. Wcześniej jako Business Development Director pracował w agencji Lemon Sky JWT. Kinga Wesoła zdobywała managerskie doświadczenie marketingowe i digitalowe w firmach Shell, Western Union, Provident, MoneyGram, Luloplanet i Advartis Group, w którym ostatnio pracowała na stanowisku Group Head of Marketing & PR w regionie CEE. Agnieszka Roszczęda związana była z Agencją TVN, jako szef departamentu strategii , a wcześniej z agencjami Isobar (Business Development Director) i Grey (Regional Account Director). Maciej Rembieliński pracował w Coca-Cola Poland Services jako Business Service Manager, a wcześniej w agencjach Hypermedia i Havas. Giulio Bolzon przeszedł do Publicis Commerce z platform sprzedażowych: Displate, gdzie pracował jako Chief Marketing Officer oraz w Zalora (jako Buying Director), a wcześniej doświadczenie zdobywał w biurach Google w Irlandii i USA.
Publicis Commerce w ramach Publicis Groupe Polska integruje wszystkie kluczowe kompetencje eCommerce oraz usługi komunikacji digitalowej: od budowy strategii i audytowania marek, integracji i obsługi systemów PIM, poprzez tworzenie, produkcję i lokalizację contentu na rynki międzynarodowe, publikację contentu na platformach D2C, outsourcing usług związanych z utrzymaniem contentu webowego na rynkach międzynarodowych, a kończąc na ich dostarczaniu do eRetailerów na całym świecie. Publicis Commerce zajmuje się również tworzeniem projektów omnichannel wzbogacających informacje o produktach w tradycyjnych miejscach sprzedaży poprzez wykorzystanie AR czy rozwiązań mobilnych.
Poprzez brandy agencyjne (&IS oraz Digitas, a także partnerów sieciowych takich jak: Publicis.Sapient i Performics) Publicis Commerce pracuje dla takich międzynarodowych klientów jak: BP, Duracell, GSK, Lego, McCormick, Mercedes, Mattel, Merck, Microsoft, Motorola-Lenovo, Nokia, P&G, Sanofi, Unilever i Visa.
Obecnie w Publicis Commerce pracuje w Polsce 320 osób. Zespół ten będzie istotnie powiększony w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Strukturą zarządzają Krzysztof Andrzejczak – Chief Commerce Officer Publicis Groupe oraz General Managerowie: Konrad Dorabialski i Krzysztof Szymczak.
Publicis Commerce w Polsce jest obecnie największą strukturą wyspecjalizowaną w tworzeniu contentu eCommerce działającą w ramach globalnego holdingu Publicis Groupe.
Opis zdjęcia,od lewej:
- Maciej Rembieliński, Account Director
- Kinga Wesoła, Account Director
- Dariusz Sawicki, Business Director
- Gulio Bolzon, eCommerce Strategy Lead