Publicis Groupe CEE wzmacnia kompetencje analityczne

Informacja Prasowa - 25.05.2022
276

Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont

– Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.

Adam Nykles, w nowej roli, dołączy do Gabriela Zábušeka, Chief Technology Officera w Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont. Obaj, ściśle współpracując z zespołem zarządzającym Publicis Le Pont oraz lokalnymi liderami i ekspertami w obszarze danych, będą tworzyć i rozwijać innowacyjne, efektywne i napędzane wiedzą analityczną rozwiązania dla Klientów.

– Publicis Le Pont, chce być wiodącym partnerem swoich Klientów w procesie cyfrowej transformacji, dzięki szybkości i efektywności działania oraz koncentracji na doświadczeniach konsumentów. Umiejętne wykorzystanie wiedzy płynącej z danych jest niezbędnym warunkiem powodzenia naszej strategii budowania przewagi biznesowej Klientów dzięki technologii i analityce. Nominacja Gabriela na stanowisko CTO na początku, a teraz Adama na stanowisko CDO Publicis Le Pont, to dla nas ogromne wzmocnienie na drodze do bycia liderem technologicznym – powiedział Konrad Dorabialski, współzarządzający Publicis Le Pont.

– W ostatnich latach Publicis Groupe CEE z sukcesem rozwinęła bardzo mocne kompetencje analityczne na poszczególnych rynkach. Są one teraz dla nas kluczowym fundamentem, gdy skupiamy się na jeszcze mocniejszej integracji i spójności oferty technologicznej. W ten sposób, w świecie platform, możemy naszym Klientom otwierać nowe perspektywy wzrostu biznesu. Ogromne doświadczenie Adama w marketingu cyfrowym, to najlepsza gwarancja, że jesteśmy na właściwym kursie – dodał Gabriel Zábušek, Chief Technology Officer Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont.

 

– Dane i analityka są dzisiaj w samym centrum wszystkiego co robimy dla naszych Klientów. Możliwość współpracy z rozszerzonym zespołem ekspertów ds. danych w ramach Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont, by łączyć doświadczenia i synchronizować pracę, a dzięki temu rozwijać bardziej zaawansowaną ofertę analityczną dla naszych klientów, jest naprawdę ekscytująca. My nie mówimy, że niezbędny jest dostęp do większej ilości danych. Naszym głównym celem jest dostarczanie Klientom strategii potrzebnych do implementacji technologii marketingowych i systemów zarządzania danymi, by napędzać zmiany w marketingu opartym na analityce – skomentował Adam Nykles.

Adam Nykles posiada 12-letnie doświadczenie w branży marketingu cyfrowego z różnych obszarów: mediów, platform programatycznych, AdTechu i MarTechu, a także Data i transformacji cyfrowej. Przez ostatnie trzy lata kierował Centrum Kompetencji Analitycznych i Technologicznych w czeskim biurze Publicis Groupe, współtworzącym obecnie platformę Publicis Le Pont. Zarządzał w tym czasie między innymi projektem CRM i Personalizacji na 40 rynkach, dla jednej z największych firm motoryzacyjnych na świecie oraz szeregiem innych projektów technologicznych w kategoriach: FCMG, telekomunikacji oraz motoryzacji.

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...