Public Policy otworzyło praktykę Public Relations

Informacja Prasowa - 14.12.2021
271

Public Policy otworzyło praktykę Public Relations

Public Policy otworzyło praktykę Public Relations

Karolina Błaziak, Jakub Karasek oraz Marta Wielgus dołączyli do zespołu Public Policy. Nowi konsultanci są odpowiedzialni za realizację projektów z obszaru Public Relations oraz wspieranie organizacji pozarządowych w ramach realizowanych projektów społecznych.

Public Policy zostało założone w 2019 r. Realizuje projekty wyłącznie w obszarze ochrony zdrowia na rzecz przedsiębiorstw, ich związków, organizacji pozarządowych oraz eksperckich. Agencja wspiera w ramach projektów społecznych organizacje pozarządowe, zabiegające
o poprawę opieki nad pacjentami zmagającymi się m.in. z chorobami onkologicznymi
i rzadkimi.

Po rozbudowie praktyki Public Affairs, szukaliśmy sposobu na zapewnienie kompleksowego wsparcia komunikacyjnego naszych klientów. Liczymy, że zatrudnienie trzech doświadczonych konsultantów i powołanie praktyki Public Relations pozwoli osiągnąć ten cel. Nie zapominamy jednak, że podstawowym obszarem naszej działalności są właśnie Public Affairs
i Governmental Affairs
– mówi Wojciech Wiśniewski, założyciel i prezes Zarządu Public Policy Sp. z o.o.

Karolina Błaziak jest absolwentką studiów filologicznych, od ponad sześciu lat związana
z marketingiem i PR. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w branży wydawniczej
i e-commerce. Realizowała działania media relations dla książek i usług edukacyjnych oraz była odpowiedzialna za wielokanałową komunikację platformy zakupowej dla klientów B2B. Ponadto prowadziła kampanie promocyjno-marketingowe i zajmowała się kompleksową organizacją wydarzeń, w tym m.in. konferencji, szkoleń czy webinarów.

Jakub Karasek to specjalista z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienta. Realizował projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej, budowania marki, kształtowania wizerunku osobistego czy współpracy
z administracją publiczną. Posiada doświadczenie w organizacji wydarzeń, konferencji, debat, paneli dyskusyjnych. Realizował projekty, które zdobyły dwa Srebrne Spinacze i trzy nominacje do Złotych Spinaczy. Odpowiadał m.in. za całość działań z zakresu PR Fundacji Instytut Innowacyjna Gospodarka, komunikację Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji czy kampanię Made in Poland.

Marta Wielgus jest związana z PR i marketingiem od 2010 roku. Pracując po stronie agencji współtworzyła i realizowała kompleksowe działania komunikacyjne z zakresu PR korporacyjnego oraz produktowego dla polskich i zagranicznych firm. Zajmowała się także organizacją wydarzeń specjalnych, m.in. konferencji, spotkań prasowych, wydarzeń B2B oraz B2C. Doświadczenie zdobywała również po stronie klienta w branży wydawniczej, gdzie koordynowała działania marketingowe oraz PR produktów i usług z portfolio firmy. Odpowiadała także za kompleksowe działania komunikacyjne pierwszych czterech edycji plebiscytu na Młodzieżowe Słowo Roku. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Comments

comments

271
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...