Public Dialog ze złotem i srebrem w międzynarodowym konkursie Stevie Awards

Redakcja PR - 11.08.2017
220

Public Dialog ze złotem i srebrem w międzynarodowym konkursie Stevie Awards

Public Dialog został doceniony w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards. Agencja za projekt „Report: The role of corporate communication” otrzymała dwie statuetki – złotą i srebrną. Nagrody zostały przyznane odpowiednio w kategoriach:Other – Public Relations” oraz “Communications or PR Campaign/Program of the Year – Communications Research”.

Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.

/center>

Stevie® Awards jest największym konkursem biznesowym na świecie. Powstał w 2002 roku, aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata. Stevie należą do jednych z najbardziej cenionych międzynarodowych nagród branżowych.

Więcej informacji o konkursie: http://stevieawards.com/iba

Pełny raport „Rola komunikacji korporacyjnej” można pobrać ze strony: www.komunikacjakorporacyjna.com.pl lub www.publicdialog.pl.

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...