Public Dialog zajmie się komunikacją E.Leclerc

Informacja Prasowa - 17.02.2017
185

E.Leclerc z agencją PR

Od lutego br. Public Dialog rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem super i hipermarketów E.Leclerc. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze public relations i CSR. Wybór partnera nastąpił w drodze przetargu.

Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, działania media relations, przygotowanie koncepcji działań CSR, prowadzenie biura prasowego, doradztwo w kryzysie oraz organizację wydarzeń specjalnych. Za działania dla E.Leclerc będzie odpowiedzialny zespół Iwony Pietrzak -Senior Account Manager.

Zobacz:

Public Dialog z dwoma nowymi klientami

Public Dialog rozpoczyna współprace z ForBET

Comments

comments

185
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...