Agencja Public Dialog zdobyła dwie statuetki na gali Stevie Awards
Agencja Public Dialog zdobyła dwie srebrne statuetki w tegorocznej edycji konkursu Stevie® Awards w kategoriach: Media Relations i Product Launch. Zwycięskim projektem okazał się Ardor Auctions – first Polish-based classic cars auction house.
Klient Ardor Auctions pracuje z agencją Public Dialog od 2015 roku. Zadaniem agencji było przygotowanie i wdrożenie strategii marki na rynek. Public Dialog odpowiadało za poinformowanie jak najszerszego grona osób ze środowiska interesującego się pojazdami klasycznymi o powstaniu pierwszego w Polsce domu aukcyjnego Ardor Auctions oraz o planowanej największej w historii Polski aukcji oldtimerów.
Ardor Auctions to profesjonalny dom aukcyjny zajmujący się samochodami klasycznymi i zabytkowymi. Powstał w odpowiedzi na potrzeby szybko rosnącego rynku samochodów kolekcjonerskich i konieczność jego usystematyzowania oraz profesjonalizacji.