Grono klientów agencji Public Dialog powiększa się o dwie firmy
1 lutego b.r.Public Dialog rozpoczęła współpracę z ForBET, jednym z liderów wśród polskich firm bukmacherskich działających w Internecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Projekt ForBET ze strony agencji będzie obsługiwany przez Annę Drzewiecką (Senior Account Manager) i Sławomira Kulińskiego (Senior Account Executive). Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo strategiczne i kryzysowe. Umowa na świadczenia została podpisana w wyniku działań new business agencji i będzie obowiązywać przez rok.
Z początkiem lutego Public Dialog rozpoczęła współpracę z firmą SQULA. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze public relations.
Do kompetencji konsultantów agencji należeć będzie opracowanie i realizacja strategii PR, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, działania z influencerami oraz organizacja wydarzeń specjalnych. Za współpracę ze SQULĄ będzie odpowiadał zespół Anny Drzewieckiej (Senior Account Manager) i Sławomira Kulińskiego (Senior Account Executive).
Strony nie ujawniają na jak długo została podpisana umowa.