Public Dialog z dwoma nowymi klientami

Informacja Prasowa - 13.02.2017
163

Grono klientów agencji Public Dialog powiększa się o dwie firmy

1 lutego b.r.Public Dialog rozpoczęła współpracę z ForBET, jednym z liderów wśród polskich firm bukmacherskich działających w Internecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Projekt ForBET ze strony agencji będzie obsługiwany przez Annę Drzewiecką (Senior Account Manager) i Sławomira Kulińskiego (Senior Account Executive). Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo strategiczne i kryzysowe.  Umowa na świadczenia została podpisana w wyniku działań new business agencji i będzie obowiązywać przez rok.

Z początkiem lutego Public Dialog rozpoczęła współpracę z firmą SQULA. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze public relations.

Do kompetencji konsultantów agencji należeć będzie opracowanie i realizacja strategii PR, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, działania z influencerami oraz organizacja wydarzeń specjalnych. Za współpracę ze SQULĄ będzie odpowiadał zespół Anny Drzewieckiej (Senior Account Manager) i Sławomira Kulińskiego (Senior Account Executive).

Strony nie ujawniają na jak długo została podpisana umowa.

Comments

comments

163
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...