„Psychologia miłości” – specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” już w sprzedaży

Informacja Prasowa - 15.07.2020
17

„Psychologia miłości” - specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” już w sprzedaży

„Psychologia miłości” – specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” już w sprzedaży

Co robić, by przetrwać kryzys w związku? Dlaczego nie każdy romans jest zdradą? Jak się dobrze rozstać? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można znaleźć w najnowszym, specjalnym wydaniu „Wysokich Obcasów” – „Psychologia miłości”. To zbiór rozmów o relacjach, miłości i seksie  z najlepszymi polskimi seksuologami i terapeutami, jak m.in. prof. Zbigniew Izdebski, Katarzyna Miller, Wojciech Eichelberger czy Zofia Milska-Wrzosińska. Numer jest dostępny w sprzedaży od czwartku, 9 lipca br.

Czas pandemii dla okazał się ciężką próbą dla niektórych związków. Wiele par,  zmuszonych do większej bliskości niż kiedykolwiek, oddaliła się od siebie, rozstała bądź walczy z kryzysem. Jak doświadczenia z okresu izolacji wpłyną na nasze relacje w nowej normalności?

Magazyn „Psychologia miłości” to 30 tekstów o relacjach, miłości, seksie i problemach w związkach – rozmów z polskimi seksuologami i terapeutami, m.in. prof. Zbigniewem Izdebskim, Katarzyną Miller, Wojciechem Eichelbergerem i Zofią Milską-Wrzosińską.

Wydanie składa się z 4 działów. W części poświęconej rozstaniom można przeczytać m.in. o sztuce odchodzenia z godnością czy rozwodzie w czasie pandemii. W części poświęconej miłości – o problemach z miłością platońską i radzeniu sobie z odejściem ukochanej osoby.  W magazynie opisywane są również kwestie związane z seksualnością, m.in. kryzys męskości, seks w ciąży i po porodzie czy nienasycenie związane z bigamią w epoce aplikacji randkowych.

„Psychologia miłości” – 124-stronicowe specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” jest dostępne w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 9 lipca br. w cenie 15,99 zł.  Egzemplarz można kupić również na Kulturalnysklep.pl.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...