PSPR Days już w piątek. Święto branży public relations w Kinie Atlantic w Warszawie

Informacja Prasowa - 16.11.2023
13

Organizatorzy spotkania dla specjalistów i specjalistek szeroko rozumianego polskiego sektora public relations przygotowali przekrojowy program

PR-techy i ich zadania, PR w raportowaniu zrównoważonego rozwoju, wyzwania pracy rzecznika prasowego, komunikacja kryzysowa i AI w social media – między innymi o tym rozmawiać będą uczestniczki i uczestnicy PSPR Days – dwudniowego wydarzenia dla branży PR już w piątek i sobotę, 17 i 18 listopada w Kinie Atlantic. Organizatorzy spotkania dla specjalistów i specjalistek szeroko rozumianego polskiego sektora public relations przygotowali przekrojowy program. Po konferencji merytorycznej i uroczystości wręczenia nagrody „Lwy PR” w piątek, w sobotę odbędą się w warsztaty z zakresu PR kryzysowego oraz szkolenie eksperckie z przygotowywania postępowań na usługi PR.

O tym, jaki wpływ mają nowe regulacji dotyczące raportowania zrównoważonego rozwoju na działy PR Podczas tegorocznego wydarzenia PSPR Days porozmawia w Kinie Atlantic grono ekspertów i ekspertek branży public relations – Ubiegłoroczny panel o ESG i wyraźna obecność tego tematu w biznesie zainspirowały nas do dalszej dyskusji. To doskonały moment na rozmowę o tym, czy działy PR powinny odpowiadać za raportowanie zrównoważonego rozwoju i w jakim zakresie – mówi moderatorka panelu i członkini PSPR Anna Kula.

Szykuje się też dyskusja o najnowszych trendach i jak z nich korzystać. Wzajemne oczekiwania branży wobec najnowocześniejszych PR-techów działających w branży zostaną zaś wyrażone w panelu z Sebastianem Bykowskim, Prezesem Zarządu PSMM Monitoring&More, Piotrem Ślusarczykiem, menadżerem produktu w netPR, Maciejem Wróblewskim, Head of Marketing w Prowly. Rozmowę poprowadzi członek PSPR Marcin Herman.

Sprawdzeni w bojach rzecznicy i rzeczniczki prasowe podzielą się zaś refleksją o tym, co wzmacnia a co szkodzi rzecznikowi prasowemu, mówiąc o dos and don’ts tego zawodu – i nie chodzi tylko o aspekty zdrowotne. Będzie mowa również o zarządzaniu komunikacją korporacyjną w czasach wysokiej zmienności, a także wskazówki o tym, jak wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji w erze digitalizacji – czyli AI w social media.

Niezmiennym punktem PSPR Days jest uroczystość wręczenia nagrody „Lwy PR” dla osoby o nadzwyczajnym dorobku zawodowym lub za szczególne osiągnięcie w mijającym roku. – Ideą „Lwów” jest honorowanie konkretnych osób, postaci niezwykłych w naszej branży. I niezwykłość tę rozumiemy bardzo różnorodnie, czego odzwierciedleniem są obrady Kapituły nagrody. Obrady przebiegły sprawnie i już w piątek dowiemy się, kto będzie laureatem lub laureatką nagrody środowiska public relations – mówi dr Maria Buszman, przewodnicząca Kapituły nagrody Lwy PR.

Pierwszego dnia konferencji w loterii wizytówkowej będzie też szansa na wygraną aż 20 książek wydawnictwa PWN z serii marketing oraz z tematyki PR/komunikacja społeczna, w tym najnowsza publikacja profesora Dariusza Tworzydło, której patronuje PSPR.

PSPR Days to nie tylko konferencja, ale także szkolenia i warsztaty – w sobotę uczestnicy i uczestniczki wezmą udział w szkoleniu eksperckim z przygotowywania postępowań na usługi PR, które poprowadzą: Karolina Janik, Alicja Suprowicz-Wiśniowska oraz Cyprian Maciejewski, a takżę w warsztatach z symulacji kryzysowej konferencji prasowej z Izabelą Pieńkowską, dr Katarzyną Kopeć-Ziemczyk oraz Barbarą Krysztofczyk.

Tradycyjnie już – i tak będzie w czasie PSPR Days – w ramach akcji #solidarnośćPRowców – branża wspiera Agnieszkę Bednarczyk, która cały czas walczy o powrót do normalnego życia po wypadku. Aby ją wesprzeć, będzie można zrobić sobie profesjonalne biznesowe zdjęcia portretowe w zaaranżowanym studio Konrada Werkowicza w zamian za określony datek. Dodatkowo i również w celu wsparcia naszej koleżanki w recepcji konferencji będą też do zakupienia gadżety z logo PSPR. Cześć przychodów z biletów również przekazane zostanie dla naszej Koleżanki.

Partnerem głównym PSPR Days jest PSMM Monitoring & More, partner technologiczny to NetPR.pl , Wydawnictwo PWN jest partnerem konferencji a infowire.pl to partner medialny wydarzenia. Relację ze spotkania branży public relations przygotuje fotograf Łukasz Kamiński oraz ekipa wideo Peuna Qlatka.

Bilety na PSPR Days są dostępne dzięki platformie Going na stronie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations PSPR Day 2023 | Witryna Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (polskipr.pl)

Comments

comments

13
Komentarze
Informacja Prasowa - 1 dzień temu Wizja zmian
219
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...