“PSPR Day”, czyli święto polskiego PR

Informacja Prasowa - 04.11.2021
245

“PSPR Day”, czyli święto polskiego PR

“PSPR Day”, czyli święto polskiego PR

Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje konferencję branżową połączoną z uroczystością wręczenia Nagrody „Łby PR” 2021. „PSPR Day” odbędzie się 19 listopada w Warszawie. W programie różnorodne tematycznie debaty i prezentacje klubów eksperckich działających w Stowarzyszeniu oraz blok wystąpień podmiotów-członków wspierających. Całość zwieńczy integracja wszystkich uczestników.

Ostatni event z cyklu „PSPR Day” odbył się w 2017 roku. To projekt niekomercyjny, dedykowany członkom Stowarzyszenia, a w przypadku wolnych miejsc, dostępny także osobom spoza organizacji.

– Najłatwiejszym jednak sposobem by partycypować w tej oraz innych inicjatywach PSPR jest po prostu wstąpienie w nasze szeregi. Jesteśmy coraz większą i coraz bardziej reprezentatywną społecznością szeroko pojmowanego sektora PR: od specjalistów i osób zarządzających PR in-house / outsourcing, przez agencje, freelancerów po naukowców i PR-techy. Niebawem spotkamy się wszyscy na naszym święcie – zapowiada Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

W tym roku wydarzenie branży będzie okazją do rozmowy m.in. o zasadach współpracy z influencerami (choćby w kontekście zapowiedzi prac UOKiK), public affairs, a także momentem refleksji nad modelem kształcenia profesjonalistek i profesjonalistów PR. Nie zabraknie praktycznych wskazówek dotyczących komunikacji B2B, rozmów o komunikacji wewnętrznej, czy personal PR. Bardzo interesująco zapowiada się debata rzeczników.

– Ten zawód ewoluuje nadzwyczaj szybko. Zmieniają się standardy, oczekiwania, wyzwania. Mnożą się też, niestety, antyprzykłady. Kluczowe pytanie brzmi jak na to możemy wpływać i odpowiadać na poziomach: indywidualnym, zbiorowym czy instytucjonalnym – wyjaśnia Tomasz Kułakowski, koordynator Klubu rzeczników prasowych w PSPR, który będzie moderował dyskusję.

Szczególnym punktem programu będzie uroczystość wręczenia Nagrody „Łeb PR” 2021 i rozmowa z Laureatem lub Laureatką! Wyróżnienie dedykowane jest najbardziej zasłużonym postaciom w branży, które swoim dorobkiem lub nadzwyczajną inicjatywą przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży PR, inspirują jej członków do rozwoju i nadają kierunek przyszłości public relations w Polsce. Nagroda honoruje całokształt dokonań Laureata lub też szczególne, wybitne osiągnięcie zawodowe lub akademickie w minionym roku o ważnym znaczeniu dla polskiego public relations. W roku ubiegłym, przy okazji jubileuszu 20-lecia Kongresu PR w Rzeszowie, statuetkę otrzymał jego organizator – Dariusz Tworzydło.

Wczesnym wieczorem „PSPR Day” przejdzie w tryb nieoficjalny, skupiony nie tylko na networkingu oraz integracji, ale też na kontynuowaniu ważnej akcji #SolidarnośćPRowców.

– Od dwóch lat podejmujemy przeróżne inicjatywy, aby wspierać w kosztownym i trudnym leczeniu Agnieszkę Bednarczyk. Była członkini naszego zarządu toczy imponującą walkę ze skutkami bardzo poważnego wypadku. To długa droga, więc staramy się konsekwentnie jako społeczność pomagać naszej koleżance w stawianiu kolejnych kroków. Jestem przekonany, że znów wspólnie zdziałamy dla Agnieszki sporo dobrego – mówi Bartosz Milczarczyk, wiceprezes PSPR.

„PSPR Day” już w piątek, 19 listopada 2021 r., w Warszawie w Leonardo Royal Hotel przy ul. Grzybowskiej 45.

Rejestracja na wydarzenie odbędzie się w dwóch etapach:

Do 10 listopada – rejestracja tylko dla członków i członkiń PSPR – pierwszeństwo udziału (wstęp: 50 zł netto/ 61,5 zł brutto)

11-17 listopada – rejestracja otwarta przez stronę polskipr.pl (wstęp: 200 zł netto / 246 zł brutto) – w miarę dostępności miejsc

Wydarzenie zostanie zorganizowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obostrzeniami dot. pandemii COVID-19. Liczba uczestników również będzie ograniczona.

Program i więcej informacji o wydarzeniu zostanie opublikowane na www.polskipr.pl/psprday w przyszłym tygodniu.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...