PSPR DAY 2017 – zapraszamy na konferencję Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Informacja Prasowa - 27.04.2017
99

PSPR DAY 2017 - zapraszamy na konferencję Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Polskie Stowarzyszenie Public Relations, realizując zadania statutowe, w tym działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą szeroko pojętej komunikacji, zaprasza na konferencję PSPR DAY, która odbędzie się 25 maja 2017 roku w Warszawie. Motywem przewodnim konferencji jest komunikacja digital i zmiany dotyczące trendów w komunikacji na przestrzeni ostatnich lat.

Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stanowi podsumowanie najlepszych wybranych case’ów i sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w 2016 roku. Jest okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów [m.in. Jason Hunt, Korwin-Piotrowska, Macademian Girl, Anna Miotk , Modny Tata, Spider’s Web, Bartosz Węglarczyk].

Udział w konferencji PSPR DAY jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Zapisy odbywają się pod adresem: [email protected]

Zastrzegamy, że w przypadku braku miejsc, pierwszeństwo zapisu przysługuje członkom Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

PROGRAM KONFERENCJI PSPR DAY

 9:00- 9:45 – Rejestracja uczestników

9:45- 10:00 – Wprowadzenie i przywitanie gości

10:00- 10:45 Panel „Koniec PR, jaki znamy
Prowadzący: Emilia Zakrzewska-Koszel
Prelegenci Panelu: dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Mikołaj Nowak (TVN,TVN24), Karolina Hytrek- Posiecka
(Ekstraklasa)*, Paweł Modzelewski (24/ 7 Communication), Tomasz Jaros (Harvard Business Review)*
* w potwierdzeniu


Panel  jest odpowiedzią na wątpliwości tych, którzy w swojej codziennej pracy doświadczają konieczności dostosowania strategii komunikacyjnej do pełnej chaosu i niepewności rzeczywistości społecznej, m.in. na skutek słabości mediów tradycyjnych czy upadku autorytetów. Moduł „Koniec PR-u, jaki znamy” dotyka również zmian spowodowanych gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych, a co za tym idzie nową paletą narzędzi realizowania działań, a także badania ich efektywności.

10:50- 11:15 Prelekcja „wyPRomuj
Studium przypadku komunikacji eventów masowych: Światowych Dni Młodzieży, Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy Euro 2012 z elementami zarządzania potencjalną sytuacją kryzysową. Do omówienia zagadnienia zapraszamy przedstawicieli wymienionych projektów.

11:15-12:00 Panel „Sztuka rebrandingu
Prowadzący: Andrzej Pomarański
Fenomen zmiany wizerunkowej. Jako prelegentów zaprosiliśmy autorów jednej z najbardziej spektakularnych metamorfoz – przedstawicieli PZPN oraz projektu „Łączy nas piłka”. Poruszymy kwestie strategii działania i roli contentu filmowego/internetowego.

12:00-12:15 Przerwa kawowa

12:15-13:00 Panel „Współpraca z influencerami
Prowadząca: Katarzyna Domańska
O rosnącej roli współpracy z influencerami stanowiącej realną szansę dla marek na budowanie wiarygodności w dobie zniechęcenia i uodpornienia na treści reklamowe. Jak prowadzić efektywne działania we współpracy z youtuberami, instagramerami czy snapchaterami, by zyskać więcej, niż wzrost sprzedaży.
Prelegenci Panelu: Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Kamil Bolek (indaHash), Tomek Tomczyk (Jason Hunt)
13:00-13:45 Przerwa na lunch

 

13:45-14:45 Panel zawierający tematy: „Era Fake News” i „Nowy marketing polityczny
Prowadzący: dr Krystian Dudek
– Era Fake News
Moduł ten dotyczy zjawiska zataczającego coraz szersze kręgi. O płynących z niego zagrożeniach dla osób publicznych i marek. Jak się zabezpieczać, jak reagować? Moduł ten bezpośrednio związany jest z kolejnym, dotyczącym monitoringu mediów.
– Nowy marketing polityczny
Zaskakujące zwroty akcji w kampaniach z obszaru marketingu politycznego stały się inspiracją dla bloku „Nowy marketing polityczny”, który odkrywa siłę internetu i mediów społecznościowych w budowaniu przewagi kandydatów, a także ugrupowań politycznych.
Prelegenci Panelu: Bartosz Węglarczyk, Karolina Korwin-Piotrowska

14:50-15:20 – Prelekcja „Monitoring mediów wczoraj, dziś i jutro – potencjał, rola, wykorzystanie”

KIEDY: 25 maja 2017 r. (czwartek)

GDZIE: ul. Bobrowiecka 6, Warszawa

ZAPISY: [email protected]

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...