Przyszłość należy do storytellingu

Redakcja PR - 15.09.2017
121

Przyszłość należy do storytellingu

Droga do sukcesu podobno jest prosta. Zbudowanie dobrej historii wokół marki i zebranie licznej widowni to szansa na rozwój firmy, zdobycie cenionych pracowników oraz złowienie największych talentów – twierdzi specjalista od storytellingu Joe Lazauskas, Content Strategy Director w Contently, wieloloteni wsółpracownik Mashable, Digiday oraz Forbesa.

Storytelling jest drogą do marketingu 3.0. W komunikacji marketingowej od ponad 40 lat z powodzeniem stosowane jest opowiadanie historii, jako sposób na zbudowanie więzi między klientem, a marką. Poprzez świadome budowanie i kreowanie relacji, oddziaływanie na wyobraźnię oraz emocje wpływa na postrzeganie brandu, a w konsekwencji  przywiązanie do niego klientów. Jednak fundamentalna pozostaje autentyczność. Trzeba myśleć o głównym przesłaniu opowieści i o kluczowej informacji marki.
Opowiadanie historii leży w ludzkiej naturze. Od dawien dawna za pomocą słowa, tembrem głosu i emocjami opisujemy świat, przekazujemy prawdy i uczymy. Nic dziwnego, że ten sposób komunikacji jest dla nas najbardziej wartościowy, a przekaz  – najsilniejszy. Jednak kluczowe pozostaje pytanie, jak tworzyć historie, które porwą miliony? Jak technologię łączyć z kreatywnością, by stworzyć przełomową treść?  Co opowiadać i w jaki sposób, by być zapamiętanym?
Joe Lazauskas, Content Strategy Director w Contently, dziennikarz technologiczny i marketingowy, redaktor naczelny The Content Strategist oraz laureat Digiday Award 2016 za Najlepszą Publikację Brandową już 12 października będzie gościem warszawskiej edycji Filmteractive Festival. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, odpowie na m.in. pytania: jak marki powinny opowiadać historie, by dotrzeć do klientów i jakie są trzy drogi do przyszłości content marketingu. Swój wykład oprze o przykłady najlepszych twórców historii i marek, którym udało się stworzyć więź z milionami klientów.
Bilety w sprzedaży na www.filmtercative.eu
FF_prelegent_lazauskas.png

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...