Przyjemnościowe nagrody do wygrania w Loterii Przyjemności marki Solidarność

Informacja Prasowa - 01.10.2021
209

Przyjemnościowe nagrody do wygrania w Loterii Przyjemności marki Solidarność

Przyjemnościowe nagrody do wygrania w Loterii Przyjemności marki Solidarność

Marka Solidarność wystartowała z ogólnopolską Loterią Przyjemności, w której do wygrania jest ponad tysiąc przyjemnych nagród! Kupując praliny Śliwka Nałęczowska, Złoty Orzech i Złota Wiśnia, można zdobyć vouchery na podróże marzeń i do sklepu islodycze.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 28 listopada br.

Praliny Solidarność to źródło prawdziwej, zmysłowej przyjemności. Aby jeszcze bardziej rozpieścić swoich konsumentów, marka przygotowała kolejną jesienną aktywację, która ruszyła 1 października. Na zwycięzców Loterii Przyjemności czeka: 5 voucherów do biura podróży o wartości 20 000 zł na podróż marzeń oraz 1 000 voucherów o wartości 100 zł na islodycze.pl.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić konfekcjonowany produkt Solidarności, wejść na stronę www.sliwkanaleczowska.pl/loteria, zarejestrować zakup i zachować jego zakupu. Każde prawidłowe zgłoszenie to dwie szanse na wygraną. Natychmiast można wygrać o voucher na islodycze.pl. Natomiast podróże marzeń będą losowane 2 grudnia spośród wszystkich poprawnych zgłoszeń.

W akcji biorą udział trzy linie pralin: Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia i Złoty Orzech marki Solidarność. Asortyment promocyjny obejmuje wszystkie produkty konfekcjonowane. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od 1 października do 28 listopada.

Loteria Przyjemności jest komunikacja na opakowaniach produktów promocyjnych i promowana w digitalu, w tym w social mediach. Ponadto w trakcie trwania akcji marka Solidarność marka stawia na większą widoczność w sklepach. Do wzięcia udziału w promocji i zakupów zachęcają specjalne ekspozycje w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego (palety, standy, krawaty, ekspozytory przypółkowe, owijki paletowe i listwy przypółkowe).

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...