Przewoźnik przeprowadził zmianę konfiguracji wszystkich 10 samolotów Boeing 777-200LR

Informacja Prasowa - 16.04.2019
63

Przewoźnik przeprowadził zmianę konfiguracji wszystkich 10 samolotów Boeing 777-200LR

Przewoźnik przeprowadził zmianę konfiguracji wszystkich 10 samolotów Boeing 777-200LR

Ostatnie dwa Boeingi 777-300 Classic wycofane z eksploatacji

Linie Emirates zapewniają swoim pasażerom niezrównaną jakość podróży przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa i wydajności dzięki flocie złożonej w całości z nowoczesnych, szerokokadłubowych samolotów.

Zmiana konfiguracji floty Boeingów 777-200LR

W kwietniu tego roku linie Emirates przeprowadziły renowację ostatniego samolotu Boeing 777-200LR. Przewoźnik zainwestował 150 mln dolarów w przebudowę wnętrza 10 Boeingów 777-200LR z wersji trzyklasowej na dwuklasową, w której znajdują się szersze fotele w układzie 2-2-2 oraz zupełnie odnowiona kabina klasy ekonomicznej.

Zmiana odbywała się w całości w nowoczesnych hangarach Emirates Engineering w Dubaju. Zespół Emirates Engineering poświęcił na zadanie łącznie ponad 160 tys. roboczogodzin, współpracując z przeszło 30 dostawcami i rozporządzając w dowolnym momencie ponad 2,7 tys. części. Całkowite rozebranie i przebudowa jednego samolotu zajmowało przeciętnie około 35 dni.

Pierwszy Boeing 777-200LR w nowej konfiguracji został wprowadzony do eksploatacji w marcu 2018 r., a przebudowa pozostałych dziewięciu samolotów Emirates została ukończona w ciągu następnych 12 miesięcy. Przewoźnik zrealizował inwestycję niemal trzy miesiące przed terminem.

Pasażerowie mogą wybrać się w podróż Boeingiem 777-200LR w nowej odsłonie z szeregu kierunków w światowej siatce połączeń Emirates, m.in. Fort Lauderdale, Santiago, São Paulo i Adelaide.

Wycofanie z eksploatacji ostatnich dwóch Boeingów 777-300 Classic

Zgodnie z ambitnym programem modernizacji floty linie Emirates wycofują z eksploatacji swoje ostatnie dwa samoloty Boeing 777-300 Classic. Model A6-EMV dostarczony w lutym 2003 r. został wycofany ze służby, a wkrótce jego los podzieli A6-EMX odebrany w czerwcu 2003 r.

Po wycofaniu obu samolotów flota Boeingów Emirates będzie składać się z Boeinga 777-300ER i niedawno zmodernizowanych Boeingów 777-200LR.

Program modernizacji floty Emirates na rok 2019 zakłada wycofanie siedmiu starszych samolotów Boeing 777 i odbiór sześć nowych Airbusów A380. Linie Emirates dysponują jedną z najmłodszych flot samolotów szerokokadłubowych na świecie, zapewniając pasażerom najwyższą jakość lotu. Nowsze samoloty zwiększają także oszczędność paliwa i przynoszą szereg związanych z tym korzyści ekologicznych.

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 273 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 243 samolotów o wartości ponad 100 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.

Linie Emirates obsługują loty w 158 kierunkach w 86 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...