Przestrzeń z Dawidem Kaźmierczakiem
Przestrzeń wraz z Dawidem Kaźmierczakiem tworzą nową ofertę
Social Media & Content
Dawid Kaźmierczak – do niedawna Social Media & PR Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT, od stycznia 2022 roku dołączył do zespołu Przestrzeni, aby stworzyć nową ofertę na rynku dot. kreatywnej komunikacji w kanałach Social Media & Digital.
Jak podkreśla Kaźmierczak chodzi o zupełnie nowy sposób myślenia o tworzeniu treści dla marek. – Parafrazując klasyka: najlepszy content nie wygląda jak reklama, nikt nie chce konsumować nachalnych komercyjnych treści w internecie. Content, nie reklama – właśnie to coraz częściej słyszymy od klientów. Jednak, aby tworzyć treści w inny sposób niż „tradycyjną” reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem – dodaje.
To znaczące wzmocnienie kompetencji zarządczych i kreatywnych w tym zakresie w strukturach Przestrzeni. Kaźmierczak był liderem projektów Social Media & PR m.in. dla Zalando, Burger King, BNP Paribas, wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel. W 2021 roku współtworzone przez Dawida kampanie zostały nagrodzone dwoma z trzech nagród Best of Facebook, 8 mieczami KTR, nominacją na Cannes Lions oraz międzynarodową nagrodą Webby Awards.
Dawid Kaźmierczak jest członkiem kapituły Papaya Young Directors oraz pomysłodawcą i współtwórcą kategorii Vertical Stories. W 2021 wraz z newonce.radio stworzył audycje #ADventures w której rozmawia z przedstawicielami branży kreatywnej.
Agencja Przestrzeń istnieje od ponad 3,5 roku. Wśród swoich klientów ma takie marki jak: Decathlon, Nestle, Pepsico czy Johnson&Johnson. Wzmacnianie kompetencji digitalowych jest kolejnym (po m.in. stworzeniu własnego studia brandingowego Wyraz) krokiem w tworzeniu szerokiej, holistycznej oferty dla klientów i realizowaniu ambicji Agencji, by być głównym, strategicznym partnerem dla biznesu.