string(145) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/08/E18A67DA-2451-4670-97F0-724DF8D2AC85-e1597155724465-1200x500.jpeg');"
string(119) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/08/E18A67DA-2451-4670-97F0-724DF8D2AC85-e1597155724465-1200x500.jpeg"
Przestrzeń wygrywa obsługę marki Rockstar
Przestrzeń wygrywa obsługę marki Rockstar
Agencja wybrana została na drodze przetargu i odpowiadać będzie za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 roku.
Punktem wyjścia prac będzie globalna idea marki, którą Przestrzeń dostosuje do polskiego rynku przygotowując materiały do wszystkich punktów styku, w tym nowy sposób i język komunikacji marki w mediach społecznościowych.
Rockstar to kolejna marka z portfolio Pepsico obsługiwana przez Przestrzeń. Do tej pory Agencja realizowała m.in. kampanie na rynki europejskie dla marek Lay’s i Lay’s MAXX.
Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...