Przepis w najlepszym wydaniu
Już od roku NESCAFÉ® Dolce Gusto® i agencja Hand Made dzielą się z czytelnikami bloga latteczyespresso.gazeta.pl kawowymi inspiracjami i ciekawostkami.
18 maja wystartował cykl trzech konkursów, w których zapraszamy czytelników do współtworzenia kawowego świata. Aby wziąć w nich udział, wystarczy przesłać przepis inspirowany kawą. Pierwszy z konkursów jest związany ze zbliżającym się Dniem Matki. Każda mama ma swoje sekretne przepisy na słodkości idealnie pasujące do kawy. Czytelnicy, którzy podzielą się recepturą na ciasto, którego nauczyli się od mamy, mają szansę na wygranie fantastycznych, kawowych nagród.
Za koncepcję i realizację konkursu oraz opracowanie książki odpowiada agencja Hand Made.
Właścicielem marki NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest Nestlé wiodąca firma w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat.
Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła”w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.