Przemysław Żur na czele Grupy WeNet

Informacja Prasowa - 10.11.2022
82

Na stanowisku zastąpił Michała Wrzesińskiego

Przemysław Żur na czele Grupy WeNet

Przemysław Żur w październiku br. został Prezesem Zarządu WeNet. Na stanowisku zastąpił Michała Wrzesińskiego, który został wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej WeNet S.A. W spółce zajmującej się cyfrową transformacją sektora MŚP jego głównym zadaniem jest dalsze przyspieszanie dwucyfrowego wzrostu.

Przemysław Żur jest związany z WeNet od 2020 roku, posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi w procesie zmian i wzrostu.  Manager ceni sobie kompetencje miękkie, z których korzysta przy realizacji projektów. Sam wielokrotnie podkreślał, że uwielbia pracę z ludźmi i budowanie inkluzywnej kultury organizacyjnej. Wśród współpracowników znane są jego analityczne umiejętności, które w połączeniu z otwartością i nastawieniem na pracę zespołową niezmiennie przekładają się na sukcesy biznesowe.

Cieszę się, że będę miał okazję rozwijać i wzmacniać pozycję biznesową WeNet jako firmy od lat oferującej skuteczne rozwiązania w zakresie marketingu i sprzedaży online dla małego i średniego biznesu. WeNet to doświadczony i największy w Polsce zespół Doradców Internetowych, którzy pomagają swoim klientom być widocznym w Internecie, tworząc dla nich strony www oraz e-sklepy, realizować działania marketingu internetowego oraz efektywnie zwiększać sprzedaż usług i towarów w sieci. Chcę zarówno rozwijać potencjał firm, które nam zaufały – a jest ich ponad 50 tysięcy, ale również skierować ofertę WeNet do kolejnych firm z sektora MŚP. Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród małych i średnich firm, przekonanie przedsiębiorców, że marketing internetowy jest skutecznym sposobem na budowanie pozycji rynkowej oraz wzrost biznesu – podsumowuje Przemysław Żur, Prezes Zarządu WeNet.

Przed dołączeniem do WeNet pełnił funkcję członka executive committee UPC Polska, zarządzając obszarem Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz Rozwoju Rynku, kierując zespołem ponad 1000 osób we wszystkich kanałach sprzedaży i obsługi – online i offline, bedąc odpowiedzialnym za segment klientów indywidualnych, jak i małych firm.

Wcześniej, przez 11 lat był konsultantem i managerem w globalnej firmie doradztwa strategicznego Kearney, pracując dla ponad 30 klientów i realizując ponad 40 projektów: w Australii, Singapurze i kilku krajach Europy – od Grecji po Holandię. Miał okazję pracować jako konsultant dla największych firm w Polsce i liderów swoich branż, głównie dla branży telekomunikacyjnej.

Comments

comments

82
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...